به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی که پس از جذب مسی دچار تحول عجیبی شده است، شب گذشته موفق شد به دومین دیدار فینال در چند هفته اخیر صعود کند. 

این تیم در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یو اس اوپن آمریکا برابر سینسیناتی به پیروزی رسید و توانست راهی دیدار فینال شود تا در یک قدمی فتح دومین جام قهرمانی پس از لیگز کاپ قرار بگیرد. 

مسی در این بازی نتوانست دروازه حریف را باز کند اما دو پاس گلی که برای لئوناردو کامپانا ارسال کرد باعث شد که تیمش در بازی بماند و بتواند حریف را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد. 

یکی از صحنه‌های جالب این بازی زمانی بود که واسکز از شوق دیدن این ستاره آرژانتینی، شکست تیمش را به صورت کامل به دست فراموشی سپرد و از این بازیکن خواست که پیراهنش را امضا کند. 

1914833

او حتی برای این کار صبر نکرد که بازیکنان دو تیم وارد تونل شوند تا دور از چشم کنجکاو دوربین‌ها و هواداران این درخواست را مطرح کند و از این که سایرین ببیند که مشغول انجام چه کاری است ابایی نداشت. 

واسکز در چند سال اخیر در بین بازیکنان درخشان ام ال اس بوده است. او فصل گذشته موفق شد 19 گل برای تیمش به ثمر برساند و در این فصل هم 11 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.