به گزارش "ورزش سه"، او که فصل گذشته در استادیوم آزادی به استقلال گل زد و این فصل به پرسپولیس، دوندگی بی امانی در خط حمله نساجی در بازی شب گذشته داشت اما کمتر صاحب موقعیت برای تهدید دروازه آبی ها شد. شاید به این بهانه که هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم فشار استقلال روی دروازه نساجی بیشتر می شد و کمتر توپ به کریم اسلامی می رسید. با این حال در صحنه هایی که توپ به کریم اسلامی می رسید تلاش می کرد یک تنه به خط دفاع آبی ها بزند و با یک ضربه به چارچوب شادی را برای اردوی تیم مازنی به ارمغان بیاورد. او در یک صحنه این کار را به خوبی انجام داد اما در لحظه آخر که نیت به ضربه به چارچوب داشت، توسط عارف غلامی نقش بر زمین شد. به اعتقاد او امیر عرب براقی باید به سود نساجی پنالتی اعلام می کرد که این کار را نکرد تا هم کریم اسلامی به این تصمیم معترض شود و هم کادر فنی تیم نساجی.
 

 

 


کریم اسلامی، مدافع شماره 5 استقلال یعنی عارف غلامی را دریبل زد و ستون کردن پای چپ مدافع استقلال موجب شد تا مهاجم نساجی نقش بر زمین شود و نتواند به حرکت ادامه دهد. در این صحنه کریم اسلامی معتقد بود امیر عرب براقی باید بلافاصله در سوت خود می دمید و به سود نساجی پنالتی اعلام می کرد که چنین دیدگاهی نداشت. البته که قضاوت در مورد این صحنه برعهده کارشناسان داوری است.

نکته جالب زمانی که تابلوی تعویض کریم اسلامی بالا رفت او قصد داشت به سمت بازیکن تعویضی برود اما امیر عرب براقی از او خواست از نیمه دیگر زمین که نزدیک تر است زمین را ترک و موجب حفظ وقت بازی شود اما کریم اسلامی اصرار داشت که به سمت جایگاه تعویض بیاید و با بازیکنی که قرار است با او تعویض شود خوش و بش کند و به او روحیه بدهد که اینجا عرب براقی کریم را تهدید به کارت زرد کرد و در نهایت مهاجم نساجی از سمت دیگر راهی بیرون شد و آنجا بود که تماشاگران بی شمار آبی ها از کریم اسلامی انتقاد کردند و معتقد بودند این مهاجم تمارض می کند. کریم اسلامی آخرین بار در تقابل با دروازه بان تیم پیکان سرنگون شده بود و چون صحنه در بیرون از محوطه جریمه رخ داده بود داور دروازه بان تیم پیکان را اخراج کرد و در آن صحنه تمارضی دیده نشد.

کریم اسلامی بعد از تعویض زمانی که بازی در دو وقت 15 دقیقه پایان یافت نزد امیر عرب براقی رفت و دوستانه به او گفت عارف غلامی پای او را زد و باید به سود نساجی پنالتی اعلام می کرد اما داور بازی به او گفت من پنالتی ندیدم. صحنه هایی از تقابل کریم اسلامی با عارف غلامی را می بینید. ستون کردن پای چپ عارف غلامی در حالی که کریم اسلامی توپ را از او عبور داده است موجب شد تا نقش بر زمین شود. داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و کریم اسلامی به خاطر این برخورد دقایقی بعد تعویض شد.

عکس: امیر حسین خیرخواه