به گزارش "ورزش سه"، سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست تیمش مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری ضمن عذرخواهی از هواداران نارنجی پوش به آنها قول داد که در آینده ای نزدیک شرایط تیمش را بهبود ببخشد و اوضاع را سر و سامان بدهد.

اگرچه از مس رفسنجان اخباری درباره مشکلات مالی این باشگاه نیز منتشر شده، اما الهامی قصد دارد از بعد فنی و روانی تیمش را بالا بیاورد و به همین خاطر اقدامات ویژه ای را در دستور تیمش قرار داده است.

مسی ها بعد از دیدار با شمس آذر روز گذشته در جلسه ای درون خانوادگی شرکت کردند و ساکت الهامی در جمع آنها دقایقی به گفت و گو پرداخت. الهامی در این جلسه سعی کرد ذهن بازیکنان را از اتفاقات بازی گذشته رها کند. او در این جلسه به بازیکنان مس اعلام کرده که مسئولیت شکست با خودش است و همه باید برای جبران تلاش خود را به کار بگیرند.

1914958

سرمربی مس در جلسه با بازیکنان از آنها خواست ضمن فراموشی اتفاقات بازی گذشته تمام تمرکز خود را روی مسابقه با تراکتور بگذرند و با همدلی و اتحاد کار خود را جلو ببرند تا در تبریز نتیجه خوبی به دست بیاورند.

نارنجی پوشان لیگ برتر خوب می دانند که در هفته چهارم کار دشواری مقابل تراکتور در پیش دارند و به همین خاطر الهامی و همکارانش قصد دارند به بهترین شکل تیم را آماده این بازی سخت کنند.