به گزارش "ورزش سه"، النصر عربستان که نقل و انتقالاتی در حد بهترین تیم‌های فوتبال جهان داشته و در کنار داشتن کریستیانو رونالدو و اندرسون تالیسکا طی یک سال اخیر، در تابستان هم با مارسلو بروزوویچ، سادیو مانه، سکو فوفانا و الکس تلس قرارداد بست، امروز هم یک بازیکن بزرگ دیگر رونمایی کرد و برای تقویت عقب زمین از منچستر سیتی مدافع آورد!

تیم فوتبال النصر که امروز مشخص شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف پرسپولیس ایران برود و نخستین حریف آسیایی سرخ‌پوشان خواهد بود، آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی منچسترسیتی را با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

1914975

آیمریک لاپورت که زمستان سال ۲۰۱۸ با قراردادی به مبلغ ۶۴ میلیون یورو از اتلتیک بیلبائو اسپانیا به منچستر سیتی پیوست، طی چهار فصل و نیم گذشته در این تیم حضور داشت و زیر نظر پپ گواردیولا توانست به افتخارات زیادی برسد و فصل گذشته هم قهرمانی در رقابت‌های داخلی و اروپایی را به دست بیاورد و با پایان سالِ پر از جام به عربستان سفر کند.

1914977
باشگاه النصر با این کلیپ خاص با نویسندگی لاپورت از تیم‌های سابق، او را رونمایی کرد.

این مدافع ۲۹ ساله ثابت تیم ملی اسپانیا که هشت روز قبل همراه با منچستر سیتی در مسابقه سوپرجام فوتبال اروپا نیز به‌عنوان بازیکن ذخیره حضور داشت و یک قهرمانی دیگر همراه با این تیم به دست آورد، در هفته اول فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس که تیمش توانست به پیروزی سه بر صفر در زمین برنلی دست پیدا کند، حضور تعویضی و ۱۲ دقیقه‌ای در زمین داشت و آخرین بازی خود را در همان دیدار برای سیتیزن‌ها انجام داد.

1914974
این مدافع اسپانیایی در حالی با قراردادی تا تابستان ۲۰۲۶ به النصر پیوست که طی پنج فصل و نیم حضور در منچسترسیتی، پنج قهرمانی لیگ جزیره، چهار قهرمانی جام اتحادیه، دو قهرمانی جام حذفی، دو قهرمانی سوپرکاپ انگلیس، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک سوپر جام اروپا به دست آورد.

لاپورت پس از حدود یک هفته مذاکره جدی، امروز رسما با باشگاه النصر عربستان به توافق نهایی دست یافت و قراردادش را امضاء کرد تا در خط دفاعی این تیم سعودی در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا ازجمله جدال با پرسپولیس ایران قرار بگیرد.