به گزارش "ورزش سه"، تغییرات پرسرعت تکنولوژیک فضای رسانه‌ای را هم تحت تاثیر قرار داده و مدتی است استریمرهای فوتبالی محبوبیتی قابل توجه پیدا کرده و مخاطبانی گسترده دارند. ویل و وینسنت از جمهوری دومینیکین از مشهورترین استریمرهای فوتبالی این روزها هستند که به دلیل محتوای ویژه‌ای که درباره فوتبال تولید می‌کنند بسیار خبرساز شده‌اند.

یکی از جنجالی‌ترین ویژگی‌های برنامه اینترنتی این دو استریمر این است که ویل، یکی از این دو که به دلیل شباهت چهره‌اش به ویل اسمیت به این نام خوانده می‌شود، به دلیل ضدیت شدیدی که با لیونل مسی دارد به ویلِ ضدِ مسی مشهور شده است. ضدیت او با مسی البته بی‌دلیل نیست و ویل از شیفتگان افراطی کریستیانو رونالدو است. او هر بار که فرصتی پیدا می‌کند دائما از مسی انتقاد می‌کند و همین ضدیت او با ستاره آرژانتینی باعث مطرح شدن برنامه شده است.

با اینکه ویل بارها گفته که برنامه‌اش طنز است اما حرفهای تندی که او علیه لئو مسی می‌زند موجی از انتقادها را علیهش برانگیخته است. از جمله آخرین اپیزود برنامه این دو بیش از سایر برنامه‌هایشان از طرف هواداران مسی مورد حمله قرار گرفته است.

1915009

آنجلو (نام واقعی ویل) در جریان دیدار اینترمیامی و سین‌سیناتی در حالی که بازی را گزارش می‌کرد در طول 90 دقیقه به شدت مشغول تشویق سین‌سیناتی بود چرا که این تیم با تیمی بازی داشت که لئو مسی را به عنوان کاپیتان خود می‌دید.

این استریمر در جریان بازی در توییتر نوشت:" از وقتی بچه بودم هوادار سین‌سیناتی بودم" یا " همیشه از سین‌سیناتی خوشم می‌آمد چطور می‌شود امروز و در این بازی از آنها حمایت نکنم". اما هواداران لئو از این طعنه‌های او به قدری خشمگین شدند که هزاران پیام تند برایش نوشتند و حتی او را به مرگ تهدید کردند. 

جنجال‌های ویل البته تنها به دشمنی با لیونل مسی خلاصه نمی‌شود. او چندی پیش در یک برنامه بررسی مسابقات کینگز لیگ، تورنمنتی که توسط جرارد پیکه بنیانگذاری شده، با سرخیو آگوئرو درگیری شدید لفظی پیدا کرد. او از ستاره سابق فوتبال آرژانتین و دوست صمیمی لئو مسی به عنوان بچه لوس یاد کرد و آگوئرو آنچنان عصبانی شده بود و گفت اگر روزی ویل را ببیند حسابش را کف دستش خواهد گذاشت!