به گزارش "ورزش سه"، کلمنت لنگله که فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به تاتنهام پیوسته بود مورد توجه ژاوی قرار نداشت و سرمربی بارسا به باشگاه گفته بود نیازی به این مدافع فرانسوی ندارد.

با این حال مدیران بارسلونا بر خلاف توصیه ژاوی امروز این دفاع وسط را در سازمان لیگ اسپانیا ثبت کردند. البته لاپورتا و مدیران بارسا امسال تابستان با پایان دوران حضور قرضی لنگله در تاتنهام سعی کردند او را به فروش برسانند، ولی در نهایت لنگله جایی نرفت و حالا بار دیگر به تیمش برگشته است.

1915020

امسال تابستان گزارش‌های زیادی از انتقال این مدافع فرانسوی به باشگاه‌های عربستانی مطرح شد اما در نهایت مشخص شد که چون لنگله شخصا هیچ تمایلی برای سفر به عربستان نداشته مدیران بارسا نتوانستند او را به باشگاه‌های این کشور بفروشند.

با ثبت شدن نام لنگله او می‌تواند روز یکشنبه در دیدار بارسا مقابل ویارئال به میدان برود. البته با توجه به مصدومیت غیرمنتظره آرائوخو و شایعاتی که درباره مصدومیت مارکوس آلونسو مطرح شده حضور لنگله در پست دفاع وسط می‌تواند کمک بزرگی به ژاوی باشد.

روزنامه مارکا در گزارش خود می‌‌گوید بعد از قطع امید مدیران بارسا از فروش لنگله به باشگاه‌های عربستانی آنها به این نتیجه رسیدند که بازگشت او به تیم با توجه به بحران مالی بارسا به‌صرفه‌تر از خرید یک مدافع خواهد بود.