اخباری از پورحمیدی حمایت کرد

گلر سابق تراکتور در خصوص این تیم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، تیم گل گهر سیرجان امروز موفق شد با حساب 1-0 از سد نساجی بگذرد. در پایان این دیدار، محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم گل گهر در خصوص بازی گفت:

جلوی تیمی پر قدرت بازی کردیم، بازی جلوی تیم پرمهره نساجی خیلی سخت بود علی الخصوص به خاطر هواداران شان که خیلی به ما فشار آوردند ولی به نظرم منطقی بازی کردیم و در آن تایم های طلایی، سرمربی مان تعویض های خوبی داشت و کمک کرد تا از یک گل مان محافظت کنیم.

اخباری در خصوص اینکه واکنش هایش مانع از گلزنی نساجی شده، تصریح کرد:

همه بچه ها زحمت کشیدند و من هم تلاشم را کردم، خداراشکر به ثمر نشست و این سه امتیاز خیلی می تواند به ما کمک کند، هم در جایگاه مان در جدول هم روحیه برای بازی های بعد.

اخباری در خصوص تراکتور گفت:

همیشه تراکتور را دنبال می کنم چون به این تیم علاقه دارم و در این هفته ها آنها خوب نتیجه نگرفته اند ولی من به نظرم هواداران باز هم باید صبوری کنند، چون مربی خوب و با کیفیتی دارند و با توجه به بازیکنانی که دارند در ادامه لیگ نتایج خوبی می گیرند و به جایگاه اصلی شان برمی گردند.

وی در خصوص گلی که پورحمیدی مقابل پرسپولیس خورد، گفت:

حسین دروازه بان خیلی خوب و جوانی است، نیاز دارد بیشتر پخته شود، آن اشتباه هم جزوی از فوتبال است و به نظر من هیچ چیزی از ارزش هایش کم نمی کند و آرزوی موفقیت می کنم برای او.