به گزارش "ورزش سه"، شکست مس رفسنجان مقابل شمس آذر یکی از اتفاقات غیرقابل باور هفته سوم لیگ برتر است؛ نارنجی پوشان لیگ برتر که امسال با هدایت ساکت الهامی و حضور ستاره‌های سرشناس انتظارات را بالا برده‌اند، با این باخت زمینه را برای تعجب بسیاری از اهالی فوتبال فراهم کردند.

یکی از اتفاقات غیرقابل انتظار این بازی اما به از دست دادن ضربه پنالتی توسط مهدی محبی مهاجم جوان مسی‌ها برمی‌گردد. در حالی که بازی دو بر صفر به سود شمس آذر دنبال می‌شد، داور وسط یک ضربه پنالتی به سود مس گرفت و مهدی محبی این ضربه را به بیرون زد تا روز بد نارنجی پوشان تکمیل شود.

به عقیده بسیاری از کارشناسان اگر این ضربه پنالتی در اوایل نیمه دوم گل می‌شد، شرایط به سود مس تغییر می‌کرد، اما محبی این ضربه را به خارج از دروازه فرستاد. با این حال مسی‌ها این اتفاق تلخ را فراموش کرده‌اند و به دنبال جبران در هفته چهارم هستند.

1915226

بعد از شکست سنگین مس مقابل شمس آذر یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان نارنجی‌پوش محبی بود. او بعد از سوت پایان از شدت ناراحتی نمی‌توانست زمین بازی را ترک کند و در رختکن نیز از اعضای تیمش عذرخواهی کرده است.

با این حال مسی‌ها سعی کردند روحیه از دست رفته مهاجم جوان خود را برگردانند و به آینده بهتر بیندیشند. ساکت الهامی، سرمربی نارنجی پوشان، در این خصوص با محبی و سایر بازیکنان تیمش صحبت کرده و حالا یک اتحاد جمعی در مس شکل گرفته تا آنها با تمام توان مقابل تراکتور تبریز به میدان بروند و بتوانند با فراموشی اتفاقات بازی گذشته روز خوبی را در تبریز رقم بزنند.

مس رفسنجان که در سال‌های اخیر هیچوقت شروع خوبی در لیگ برتر با هدایت محمد ربیعی نداشته، امسال با سرمربیگری ساکت الهامی به رقم زدن شرایط بهتری در اوایل مسابقات می‌اندیشد و به همین خاطر دیدار با تراکتور در هفته چهارم از اهمیت ویژه‌ای برای اعضای این تیم برخوردار است. آنها امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در کارزار سخت تبریز هستند و باید دید چگونه از بازی حساس با تراکتورخارج می‌شوند.