به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی پس از شکست دادن سینسیناتی در ضربات پنالتی به دومین فینال متوالی خود با لیونل مسی راه یافت. آنها قصد دارند دیدار فینال یو اس اوپن آمریکا را به جای ورزشگاه DRV PNK در ورزشگاه هارد راک با 3 برابر ظرفیت بیشتر منتقل کنند.

دیدار فینال یو اس اوپن بین اینترمیامی و هیوستون روز 5 مهر ماه برگزار خواهد شد و یاران مسی فرصت زیادی تا آن روز دارند که بتوانند تدارک کافی و لازم برای شبی که احتمالا به دومین قهرمانی‌شان بیانجامد را ببینند.

1915254

آنها می خواهند دیدار فینال یک ماه بعدشان را در ورزشگاه بزرگ شهر میامی که برای بازی های فوتبال امریکایی مورد استفاده قرار می گیرد برگزار کنند. ظرفیت این ورزشگاه 65 هزار نفر است؛ این یعنی 54 هزار صندلی بیشتر نسبت به ورزشگاه DRV PNK که خانه اول اینترمیامی محسوب می شود.

این می تواند فرصت بسیار خوبی برای هوادارانی باشد  که با توجه به تمام شدن بلیت بازی های اینترمیامی در عرض چند دقیقه موفق به دیدن بازی های لیونل مسی از نزدیک نشده بودند.

این ورزشگاه یادآور خاطرات زیادی برای ورزش دوستان امریکایی است و تا کنون شش بار از سوپر بول، بزرگترین رویداد فوتبال امریکایی، بوده است. ورزشگاه هارد راک در سال 1987 افتتاح شد و یکی از میزبانان جام جهانی 2026 به شمار می رود.

1915255