به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، روز سه شنبه تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت و دو بازی پیش رو مقابل شفیلدیونایتد و فولام را از دست می‌دهد.

به جای این سرمربی، خوانما لیو، دستیار سرمربی اسپانیایی در نشست خبری پیش از بازی با شفیلد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خوانما لیو در مورد وضعیت جرمی دکو در ابتدای این نشست گفت: "هر بار که یک بازیکن جدید وارد می‌شود، فکر می‌کنیم که آن‌ها چیزی می‌آورند و به تیم در سطح جهانی کمک می‌کنند."

تاثیر پپ گواردیولا روی تاکتیک‌های سیتی در دو بازی بعدی روی همه چیز این اثر وجود دارد. تماس مداوم با سرمربی برقرار است، تماس تلفنی، تماس تصویری، همه چیز وجود دارد. تماس [با پپ گواردیولا] مستمر است، او در حال حاضر مشغول آنالیز شفیلد [یونایتد] است. آنچه مهم است، سلامتی اوست. وضعیت فعلی او را از چیزی که هست باز نمی‌دارد. او کاملاً روی مسابقه تمرکز کرده است.

1915439

بولت سرشاخهوضعیت سلامتی گواردیولا

او به ما می‌گوید که عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است، بهبودی او باید زمان لازم را طی کند. او احساس خوبی دارد. خوشحالم که او را در وضعیت سلامتی و درستی می‌بینم.

بولت سرشاخهبرناردو سیلوا

برناردو سیلوا از آن دسته بازیکنانی است که برای اینکه به اهمیت او نگاه کنید، به گذشته او نگاه می‌کنید. اهمیت او آشکار است. سیلوا و دوکو برای این بازی آماده هستند.

بولت سرشاخهاحتمال انتقال کالوین فیلیپس به لیورپول

این سوالی است که به بخش دیگری از باشگاه مربوط می‌شود و من نمی‌توانم پاسخ دهم. نمی‌توانم کمکی کنم.

بولت سرشاخهنقل و انتقالات

ساختن تیم خوب بدون بازیکنان خوب غیرممکن است. لحظه‌ای که شما بازیکنان خوب و یک مربی واقعا خوب دارید، همه چیز خوب مدیریت می‌شود. روشی که ما تمرین می‌کنیم نقش زیادی در نحوه بازی ما دارد.  به خصوص ثباتی که باشگاه دارد و ما می‌توانیم آن را احساس کنیم. بدیهی است که ما به انجام کارها به درستی ادامه می‌دهیم، ممکن است همیشه در مسیر خود پیش نرویم، اما به انجام کارها به روش صحیح ادامه می‌دهیم. امیدوارم به دستیابی نتایج عالی ادامه دهیم.

بولت سرشاخهبازگشت به منچسترسیتی

او [پپ گواردیولا] برای من فردی بسیار ویژه است، نه تنها از نظر فوتبالی. اینجا هستم تا با کسی باشم که در زندگی من بسیار مهم بوده است. این متفاوت است. وقتی سیتی را ترک کردم می‌دانستم که در آینده آن‌ها را دوباره می‌بینم.