به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار خط دفاعی ذوب آهن در این هفته بود راجع به بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما در طول هفته خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و آقای ربیعی تمرینات را متناسب با بازی چیده بود. در طول هفته کاملا آماده بودیم و توانستیم بازی خوبی ارائه بدهیم. درست است که گل ما روی اتفاق و گل به خودی بود اما خیلی خوب بازی کردیم.

مدافع ذوب در خصوص گل پرسپولیس گفت: در جریان بازی نمی‌شد فهمید که گل پرسپولیس آفساید است به همین دلیل به داوری اعتراض نکردیم ولی گل آنها خیلی آفساید بود. نه پنجاه پنجاه بود و نه دید داور کور بود. اشتباهات داوری هست و تا VAR نیاید ادامه دارد.

قریشی در خصوص اوت‌های بلندش گفت: من از نونهالان این نوع اوت انداختن را یاد گرفتم و با آن تا جایی که می‌شود به تیم کمک می‌کنم.

او در مورد بازی مقابل تیم‌های بزرگ گفت: معمولا استقلال و پرسپولیس و سپاهان بیشتر هزینه می‌کنند و جایگاه‌شان فرق می‌کند به همین دلیل تیم‌های دیگر مقابل آنها انگیزه بالایی دارند. اما به طور حرفه‌ای همه بازی‌ها مهم است و در لیگ تیم ضعیف یا قوی نداریم و همه تیم‌ها خوب شده‌اند و فوتبال سخت‌تر شده است. هر تیمی که با اشتباه کمتری بازی کند، نتیجه می‌گیرد‌.

1753221

او در مورد بازی پرسپولیس افزود: ما صد در صد برنامه‌مان برای بردن بود. گل ما از روی اشتباهات آنها بود و گل پرسپولیس از روی اشتباه داوری ولی در کل سبک بازی ما طوری بود که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

او در پایان راجع به کادرفنی جدید ذوب آهن گفت: از کادرفنی قبلی و آقای تارتار تشکر می‌کنم که دو سال زحمت کشیدند. امسال آقای ربیعی با یک باور جدید آمدند. تیم ما امسال خیلی جوان است و ما بازی به بازی بهتر می‌شویم تا بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم‌.