به گزارش "ورزش سه"، همه توافقات بین بارسلونا و ژوائو کانسلو صورت گرفته و حتی سیتی نیز با انتقال قرضی این بازیکن پرتغالی با بند خرید غیراجباری 30 میلیون یورویی موافقت کرده اما همچنان خبری از رسمی شدن انتقال او نیست. موردی که باعث نگرانی هواداران بارسلونا شده است. 

بارسا حتی خوشبین بود بتواند از کانسلو در بازی فردا برابر ویارئال استفاده کند اما به نظر نمی رسد شاهد حضور او در ترکیب بارسلونا باشیم و شاید انتقال او تا روزهای پایانی نقل و انتقالات نیز طول بکشد.

1915864

طبق ادعای آاس، جای نگرانی نیست و دلیل رسمی نشدن انتقال مشکل بین باشگاه ها نیست و همه چیز به معضل مالی بارسلونا مربوط است.

لیبرو فوتبال فایننس که اخیرا بخشی از بارسا استودیو را خریده، باید 20 میلیون تا جمعه و 20 میلیون یوروی دیگر تا قبل از 29 آگوست (7 شهریور) پرداخت کند که کمک بزرگی در راه ثبت قرارداد بازیکنان بارسلونا خواهد بود.

1893535

20 میلیون یوروی اول دیروز واریز شد تا بارسا بلافاصله قرارداد مارکوس آلونسو را ثبت کند. 20 میلیون یوروی بعدی که واریز شود، بارسلونا برای رسمی کردن انتقال ژوائو اقدم خواهد کرد تا بتواند هفته بعد از او استفاده کند.

 فرپلی مالی به سد بزرگی برای بارسا در دو سال اخیر تبدیل شده و تا آرام شدن وضعیت اقتصادی بارسلونا، این باشگاه با چنین مشکلاتی در خرید بازیکن دست به گریبان خواهد بود.