به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم زیر 23 ساله های عراق روزهای پرچالشی را در فوتبال ایران تجربه می کند؛ او که برای پیوستن به جمع شاگردان جواد نکونام راهی ایران شد و با استقلال قرارداد همکاری بست، بعد از مدتی مجبور به جدایی از جمع آبی پوشان شد.

منتظر محمد بعد از ماجراهای پیش آمده در بحث عبور استقلال از سقف بودجه مجبور به جدایی قرضی از این باشگاه شد. او با نظر ساکت الهامی سرمربی استقلالی مس رفسنجان به این تیم رفت و پیراهن نارنجی برتن کرد.

این بازیکن عراقی که با مدل موهای خاص و فرفری خود هم مورد توجه است، قبل از هفته دوم لیگ برتر به طور رسمی به مس رفسنجان پیوست اما به دلیل صادر نشدن ITC نتوانست در آن بازی به میدان برود. اگرچه در آستانه دیدار سوم مس در لیگ مجوز بازی منتظر محمد صادر شد، اما با توجه به دیر اضافه شدن او به تمرینات مس الهامی از وجود این بازیکن در مصاف با شمس آذر بهره نبرد.

حالا منتظر محمد با انگیزه زیاد در تمرینات مس رفسنجان خود را آماده انجام اولین بازی در لیگ ایران می کند. او امیدوار است در بازی روز دوشنبه مس مقابل تراکتور در تبریز برای اولین بار فرصت بازی کردن در لیگ ایران را به دست بیاورد و برای این منظور باید اعتماد ساکت الهامی را جلب کند.

1915905