به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از پذیرش دو شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا پس از باخت سه بر یک مقابل شارجه امارات باید برای تقابل دوشنبه هفته جاری مقابل مس رفسنجان آماده شود.

مس رفسنجان نیز با دو تساوی مقابل هوادار و سپس نساجی در هفته سوم تن به شکست خانگی مقابل شمس آذر قزوین داد تا ساکت الهامی با انتقاد هواداران روبرو شود.

الهامی ترجیح داد در نشست خبری پس از بازی با شمس آذر قزوین تمام قد عذرخواهی کند و نوید روزهای خوب را بدهد. اتفاقی مشابه با آنچه پاکو خمس در هفته‌های گذشته عنوان کرده است اما حالا تفکرات آن‌ها مقابل هم قرار می‌گیرد تا دیداری دشوار در انتظار سرمربیان تراکتور و مس رفسنجان باشد.
ساکت الهامی آمار ایده آلی در دوران سرمربیگری اش به عنوان سرمربی تراکتور داشت حالا می خواهد در مصاف با تیم پرطرفدار تبریز به نخستین پیروزی فصل با مس رفسنجان برسد.

خمس نه تنها می‌خواهد از برزخ به وجود آمده در تیمی با بازیکنان مطرح خارج شود بلکه دنبال گرفتن انتقام از مس رفسنجان بابت فصل گذشته است. نماینده رفسنجان هر دو بازی خود مقابل تراکتور را در فصل گذشته با پیروزی پشت سر گذاشت تا اعتماد به نفس کافی برای این بازی داشته باشد.
حال باید دید تراکتوری‌ها در سومین بازی متوالی خود در ورزشگاه یادگار امام تبریز می‌توانند نوار باختن را قطع کنند یا ورزشگاه یادگار امام تبدیل به دره جهنمی برای خمس و شاگردان او خواهد شد.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان ساعت 20 دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.