به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی پیش از به خدمت گرفتن مسی شرایط خوبی را در جدول لیگ فوتبال آمریکا تجربه نمی‌کرد و در قعر جدول جای گرفته بود. 

با این حال، حضور این بازیکن آرژانتینی در ترکیب این تیم باعث شده که دیگر بازیکنان هم انگیزه مضاعفی بگیرند و شرایط به صورت کلی و حتی در غیاب او هم برای آنها تغییر کند. 

تاتا مارتینو پیش از این بازی هشدار داده بود که این ستاره اینترمیامی به خاطر بالا رفتن سنش و حضور در دیدارهای متعدد چند هفته اخیر دچار خستگی عضلانی شده است و شاید در این بازی غایب باشد و همین اتفاق هم افتاد تا مسی کار را از روی نیمکت شروع کند. 

1916309

اما عملکرد خوب بازیکنان اینترمیامی باعث شد که دیه‌گو گومز موفق شود گل اول تیمش را در دقیقه 37 وارد دروازه حریف کند و آنها را از تیم میزبان پیش بیاندازد. پنالتی نیویورک رد بولز هم در دقیقه 44 توسط کمک داور ویدیویی لغو شد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. 

در دقیقه 60 نیمه دوم بود که مسی وارد زمین شد تا بتواند به تیمش برای حفظ این پیروزی کمک کند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. او در دقیقه 89 توانست روی پاس گل بنجامین کرماسکی دروازه حریف را باز کند تا نشان دهد که حضورش در ترکیب اصلی یا نیمکت برایش فرقی ندارد و او در هر شرایطی به دنبال این است که مهارتش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. 

1916310

این اولین حضور مسی در لیگ فوتبال آمریکا بود که با گلزنی و پیروزی او به پایان رسید تا این ستاره آرژانتینی بار دیگر درخشش بی‌نظیرش را به رخ فوتبال آمریکا کشیده باشد.