به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله اخیرا بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او 6 سال بازیکن بارسا بود ولی با رسیدن پیشنهاد مالی بهتر از پاریس در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده بود، به جمع پاریسی ها اضافه شد. بارسا از این انتقال 35 میلیون یورو به دست آورد هرچند رقم کل انتقال 50.4 میلیون یورو بود. مابقی به خود بازیکن و ایجنتش تعلق گرفت.

1916293

دمبله دیشب نیز در ترکیب پی اس جی برابر لانس قرار گرفت ولی موفق به گلزنی نشد. او 80 دقیقه در زمین بود و یک موقعیت عالی را از دست داد. در عوض کیلیان امباپه در برتری 3-1 پاریس موفق به ثبت دو گل شد و با هواداران نیز رسما آشتی کرد.

1916347

امروز ویدیویی از سوی تلویزیون رسمی باشگاه پاری سن ژرمن منتشر شده که مربوط به یکی از تمرینات است و در بخشی از آن امباپه رو به دمبله می گوید: «تو که از بارسا آمده ای، باید خوانندگی بلد باشی. پس برای ما بخوان.» 

صدای دیگری نیز در این ویدیو شنیده می شود که طبق ادعای رسانه های فرانسوی متعلق به لوکاس هرناندز است هرچند در ابتدا تصور می شد اشرف حکیمی باشد. او به دمبله می گوید: «چطور باشگاه مزخرفی مثل بارسا توانسته به تو خوانندگی یاد بدهد؟»

لوکاس سال ها بازیکن اتلتیکو بود ولی چهار سال پیش با انتقالی رکوردشکن به بایرن مونیخ رفت. او در بایرن بیشتر درگیر مصدومیت ها بود و در نهایت امسال به پی اس جی ملحق شده است.