به گزارش "ورزش‌سه"، امیرحسین پیروانی مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر استقلال که روز آینده از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: لیگ به هفته چهارم رسیده. با توجه به اینکه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، یک بازی ما به تعویق افتاد و فردا عملا سومین بازی خود را برگزار می‌کنیم. علی رغم اینکه هنوز در مرحله شناخت و هماهنگی در تیم خودمان هستیم، سعی کردیم شناخت خوبی از استقلال به دست بیاوریم تا براساس آن و در واقع براساس کیفیت تیم حریف در دفاع و حمله طراحی تمرین کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم بچه ها را از نظر کیفی، تاکتیکی و به نظر هیجانی بچه ها را آماده کنیم.

او سپس درباره شرایط این روزهای استقلال خوزستان اینگونه توضیحاتش را از سر گرفت: با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر صعود کردیم، شاکله تیم لیگ یکی بود و مجبور به تغییرات زیادی بودیم. بازیکنان زیادی به ما اضافه شدند و نیاز بود که با تفکرات کادر فنی آشنا شوند. هنوز کار داریم و هماهنگی نصفه و نیمه است و نیاز به زمان داریم. از طرفی تیم استقلال هم تیم خوبی است. روی نقاط مثبت و روی نقاط دفاعی حریف کار کردیم و تمرین کردیم. آنها برای قهرمانی می جنگند و ما برای یک جایگاه خوب. فکر می‌کنم تیمی ترکیبی از جوانان و باتجربه ها دارند. بازیکنان باتجربه ما خیلی خوب بزرگ تری می کنند و سعی می کنند مسیر هماهگی را کوتاه تر کنند.بازیکنان جوانی هم داریم که جویای نام هستند و شاید برخی از آنها اولین بار روز آینده در آزادی بازی کند. قول می‌دهم فردا خیلی پرتلاش در زمین ظاهر شویم و یک فوتبال خوب و مخصوص به خطه خوزستان را اجرا کنیم.

از پیروانی درباره داوری پرسیده شد و اینکه آیا با توجه به اتفاقات بازی استقلال و سپاهان نگران مسائل داوری نیست که او در واکنش به این سوال گفت: اینقدر درگیر مسائل داخلی تیم خودمان هستیم که به مسائل داوری فکر نکرده ایم. طبیعی است که اشتباهاتی رخ می‌دهد. اما اشتباهات سهوی است. همانطور که من به عنوان مربی و بازیکنان اشتباه می‌کنند، داور هم ممکن است اشتباه کند. اما امیدوارم اشتباهات بازی قبل تاثیری در روند بازی روز آینده نداشته باشد. امیدواریم یک قضاوت خیلی خوب انجام بشود و هر کسی کار خودش را به نحو احسن انجام بدهد. هم تیم ما، هم استقلال و هم تیم داوری و در این صورت بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

پیروانی در واکنش به این سوال که آیا پرونده نقل و انتقالات برای استقلال خوزستان بسته شده یا خیر، گفت: هر تیم بضاعتی دارد و براساس همین موضوع بازیکن انتخاب می‌کند. اول فصل جلسه‌ای برگزار کردیم و بازیکنانی را انتخاب کردیم که به پیکره تیم اضافه شوند. اما گاهی رقم هایی می گفتند که با بودجه ما همخوانی نداشت. مجبور شدیم از برخی بازیکنان به همین دلیل عبور کنیم. الان بازیکنان ما کامل شده و اگر قرار باشد بازیکنی اضافه شود با هماهنگی کادر فنی رخ خواهد داد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عدم حضور هواداران دربازی روز آینده گفت: این یک اتفاق نادر در فوتبال دنیا و یک اتفاق تکرارشونده در فوتبال ماست که خیلی عجیب است. این موضوع به مثابه غذایی است که نمک ندارد. حضور هواداران هیجان ایجاد می‌کند و کیفیت بازیکنان و بازی را بالا می‌برد. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که دیگر شاهد بازی بدون تماشاگر نباشیم. امیدوار بودیم که بازیکنان جوان ما آن حس و جو آزادی را تجربه کنند که متاسفانه نشد.

سوال بعدی از پیروانی درباره ارزیابی اش از سه هفته ابتدایی لیگ برتر بود و او در و در پاسخ به این سوال گفت: ببینید تیم ها را می توان به چند قسمت تقسیم کرد. تیم هایی که تغییرات کمی داشته اند با شرایط مالی خوب. تیم هایی که تغییرات زیادی داشته اند با شرایط مالی متوسط از جمله خود ما. تیم هایی هم هستند که تغییرات داشته اند، اما 6 ، 7 بازیکن را از یک تیم دیگر جذب کرده اند. ارزیابی ما از عملکرد تیم خودمان مثبت است. البته همچنان ناهماهنگی وجود دارد و باید 6،7 هفته بگذارد که بتوانیم جمع بندی داشته باشیم و نظر نهایی را درباره این موضوع بگوییم.