به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس امروز در هفته سوم فصل جدید در خانه شفیلدیونایتد به مصاف این تیم رفت و با گل‌های ارلینگ هالند و رودری و تک‌گلی که از جیدون بوگل دریافت کرد با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

در دقیقه 20 سیتی توپ را از خط دورازه شفیلد عبور داد اما داور اعتقادی به گل شدن این توپ نداشت. آکه روی یک ضربه آزاد توپ را وارد دروازه شفیلد کرد اما داور به درستی اعلام کرد که رودری اندکی در آفساید قرار داشت.

ویدئو: 309118

منچسترسیتی از شروع مسابقه حاکم توپ و میدان بود و شفیلد عملا مقابل شاگردان پپ حرفی برای گفتن نداشت. سیتیزن‌ها تا دقیقه 37 نتوانستند دروازه حریف را باز کنند، اما در این دقیقه فرصتی عالی به دست آمد تا سیتی قفل دروازه شفیلد را باز کند.

جک گریلیش پشت محوطه جریمه شفیلدیونایتد توپ را به دست آورد و پاس عالی‌ای در اختیار خولین آلوارز آرژانتینی گذاشت. مهاجم سیتی توپ را با یک ضرب کنترل کرد و قصد داشت پاس کات‌بکی ارسال کند که توپ او به دست‌های ایگان از شفیلد برخورد کرد که برای گرفتن توپ تکل رفته بود. داور بدون معطلی در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. ارلینگ هالند که امید اول گلزنی سیتی به حساب می‌آید پشت این ضربه ایستاد. ستاره نروژی بدون دورخیز ضربه‌ای به سمت راست شلیک کرد و با اینکه دروازه‌بان شفیلد جهت را اشتباه تشخیص داده بود توپ او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا قفل دروازه شفیلد یونایتد همچنان برای سیتیزن‌ها بسته بماند.

1916517

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. درحالی‌که بازیکنان سیتی در حال ترک زمین بودند ناراحتی و عصبانیت در چهره ارلینگ هالند موج می‌زد.

حملات سیتی از ثانیه اول نیمه دوم هم ادامه داشت، ولی هیجده دقیقه طول کشید تا بالاخره شاگردان پپ بتوانند قفل دروازه شفیلد را باز کنند. جک گریلیش در سمت چپ و نزدیک به خط عرضی انتهای زمین بالداک، مدافع شفیلد، را از پیش رو برداشت و سانتر بلندی به تیر دوم دروازه این تیم ارسال کرد. هالند با پرشی بلند و یک ضربه سر دیدنی توپ را وارد دروازه شفیلد کرد. بعد از این گل درحالی که تصاویر هالند نشان می‌داد بار سنگینی از روی دوشش برداشته شده، یک هوادار سیتی خودش را به زمین چمن رساند و درحالی‌که روی دوش هالند پریده بود شادی‌اش را با این ستاره نروژی شریک شد.

1916516

در دقیقه 71 هالند برای دومین بار توپ را از خط دروازه عبور داد، ولی باز هم داور این گل را مردود اعلام کرد. پاس عمقی خولین آلوارز را هالند به تور دروازه شفیلد چسباند اما کمک‌داور به درستی پرچم زد و اعلام کرد ستاره نروژی در آفساید قرار داشته است.

درحالی‌که تنها پنج دقیقه به پایان مانده بود اشتباه کایل واکر آب سردی بر سر سیتیزن‌ها ریخت. او که سعی داشت توپ را با ضربه پشت‌پا دفع کند در میانه راه شاهد قطع شدن مسیر توپ و رسیدن آن به جیدن بوگل بود. او با شوتی پرقدرت ادرسون را مغلوب کرد تا نتیجه مساوی شود.

1916515

اما تنها سه دقیقه بعد نوبت رودری بود که به یاد گل دیدنی‌اش در فینال چمپیونزلیگ سیتی را دوباره پیش بیندازد. واکر که سعی داشت اشتباهش را جبران کند توپ‌ربایی کرد و سانتری برای فیل فودن فرستاد. فودن که تحت کنترل دفاع حریف بود نتوانست به توپ برسد، اما توپ در بهترین وضعیت ممکن مقابل رودری قرار گرفت تا او با شوتی تماشایی آن را به گوشه بالای دروازه شفیلد بدوزد.

بازی در نهایت با پیروزی 2-1 شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا سیتی تا این لحظه تنها تیم لیگ برتری باشد که هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با 9 امتیاز بدون شریک در صدر جدول بایستد.

1916514