به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقال خوزستان از جدایی سینا سعیدی‌فر انتقاد کرد و اعلام کرد که این بازیکن مورد تایید او بوده و تاکید بر تمدید قراردادش داشته است.

ویدئو: 309109

نکونام گفت: سینا سعیدی‌فر را من تأیید و تأکید کردم در استقلال بماند. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که با دو گلر تمرین کند. گلر سوم ما بهزاد غلامپور هست، گلر خوبی هم هست فقط یک ذره ناآماده است! من همیشه اعتقاد دارم که باید دو دروازه‌بان خوب داشته باشیم. ما دو دروازه‌بان درجه یک داریم، ولی وقتی لیست‌ها تغییر کرد ما مجبور شدیم علیرضا رضایی را کنار بگذاریم و خالدآبادی را با توجه به اینکه زیر ۲۳ سال بود، جذب و تأکید کردیم که سینا سعیدی‌فر را می‌خواهیم، ولی یک روز دیدیم که رضایت‌نامه این بازیکن و فسخش را دادند و گفتند خداحافظ.

نکونام در ادامه گفت: به آنها گفتم که لیست را می‌توانید جابه‌جا کنید، ولی نمی‌توانید فسخ یک بازیکن را بدون اجازه من بدهید. به ما گفتند که یک دروازه‌بان بگیرم و من هم گفتم که شما یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال خوب در حد سینا سعیدی‌فر برای من بگیرید، من از شما تشکر و قدردانی هم می‌کنم. بعد به ما گفتند که بازیکن بخریم، به آنها گفتم ما پول نداریم چطور بازیکن بخریم؟! الان هم دنبال این هستیم که یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال به خدمت بگیریم.

ما اگر فردا بازی کنیم و پس‌فردا بخواهیم ریکاوری کنیم، دروازه‌بان اصلی در حال ریکاوری است، گلر ذخیره یک بازیکن داریم، از جوانان و امید می‌توانیم بازیکن اضافه کنیم اما اگر آنها بازی داشته باشند چه کار باید بکنیم؟

1916535

با توجه به صحبت‌های نکونام این اتفاق در طول فصل و اردوهای تیم ملی می‌تواند مشکلات بیشتری برای آبی‌پوشان به وجود آورد، سید حسینی حسینی و خالدآبادی در تیم ملی بزرگسال و امید جزء نفراتی‌اند که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته‌اند و در لیست‌های بعدی تیم ملی نیز به احتمال فراوان حضور خواهند داشت.

با توجه به این اتفاق در زمان حضور تیم‌های ملی،استقلال دروازبانی در دسترس ندارد و در تمرینان به مشکل خواهد خورد یا در صورت مصدومیت یکی از دو دروازه‌بان فعلی با چالش عجیب دیگری رو به رو خواهد شد.