به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلد یونایتد رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

هالند در این بازی برای اولین بار از زمان پیوستن به سیتی پنالتی‌ای که در اختیارش قرار گرفته بود را خراب کرد اما توانست روی سانتر خوب جک گریلیش دروازه حریف را باز کند تا این ناکامی را به شکلی جبران کرده باشد.

این بازیکن که به خاطر از دست دادن پنالتی عصبانی به نظر می‌رسید، چندان اشتیاقی برای شادی پس از گل نداشت اما اتفاق جالبی رخ داد که توجه بسیاری از تماشاگران و بینندگان را به خود جلب کرد. 

1916505

هواداری پس از این گل وارد زمین شد و روی سر هالند پرید و بوسه‌ای به گونه او زد تا در این خوشحالی با او شریک باشد و جالب است بدانید که او تری فلانگان، قهرمان سابق جهان در رشته بوکس، بوده است.

فلانگان در فاصله سال‌های 2015 و 2017 موفق شد دو بار قهرمانی جهان را در رشته سبک وزن به دست آورد. او در طول دوران حرفه‌ای ورزشش موفق شد در 33 مبارزه اول همیشه پیروز باشد، اما رقابت با موریس هوکر و رجیس پروگریس آمریکایی کار را برای او سخت کرد.

این بوکسور که علاقه زیادی به منچسترسیتی دارد مدتی است که از ورزش حرفه‎‌ای خداحافظی کرده و نتوانست با دیدن گلزنی سیتی و هالند هیجانش را کنترل کند و وارد زمین نشود.