به گزارش "ورزش سه"، کلمنت لنگله که فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به تاتنهام پیوسته بود، مورد توجه ژاوی قرار نداشت و سرمربی بارسا به باشگاه گفته بود نیازی به این مدافع فرانسوی ندارد.

1905073

با این حال مدیران بارسلونا بر خلاف توصیه ژاوی هفته قبل این دفاع وسط را در سازمان لیگ اسپانیا ثبت کردند. البته لاپورتا و مدیران بارسا امسال تابستان با پایان دوران حضور قرضی لنگله در تاتنهام سعی کردند او را به فروش برسانند، ولی در نهایت لنگله جایی نرفت و حالا بار دیگر به تیمش برگشته است.

ثبت قرارداد لنلگه به معنای حضور او در بارسا در فصل جاری نیست و بیشتر به خاطر فرپلی مالی است. بارسا تحت هر شرایطی به دنبال فروش یا انتقال قرضی این بازیکن است و با ثبت قرارداد او می‌تواند پس از جدایی این بازیکن، به لحاظ فرپلی مالی سود کند. بازگشت او به تاتنهام و انتقالش به تیم‌های عربستانی منتفی شده، اما بارسا مذاکرات خوبی با سویا برای این مدافع فرانسوی داشته است.

1724062

سویا هر سه بازی ابتدایی خود را باخته و قعرنشین لالیگاست. یکی از مشکلات سویا به خط دفاعی برمی‌گردد و خوزه لوئیس مندیلیبار از مدیران باشگاه درخواست جذب لنگله را کرده است

لنگله در سال 2018 و پس از یک فصل خوب در سویا به بارسلونا پیوست و حالا مشتاق است پس از پنج سال به باشگاه سابقش برگردد. لنگله در بارسا هشت میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد و تا 2026 نیز قرارداد دارد. او احتمالا قرضی و با بند خرید به سویا می‌رود و بخشی از دستمزدش را نیز سویا پرداخت خواهد کرد.