به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که نیوکسل در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه ترنت الکساندر آرنولد موفق شد به گل دست پیدا کند و این برتری را تا دقایق پایانی هم حفظ کرد، اما در نهایت تسلیم فشارهای تیم یورگن کلوپ شد و بازی را واگذار کرد. 

اشتباه مرگبار الکساندر آرنولد و همچنین اخراج ویرژیل فن‌دایک به دلیل خطای واضحی که روی بازیکن حریف مرتکب شده بود، انتقادهای بسیاری را از بازیکنان لیورپول به همراه داشت، خصوصا که ستاره انگلیسی هم با احتمال دریافت کارت قرمز روبرو بود، اما داور تصمیم متفاوتی گرفت. 

1916545

او پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «شرایط بازی همیشه سخت است. خصوصا اگر از خانه دور باشید، تصمیمات ممکن است بیش از پیش علیه شما گرفته شوند. این اشتباهی از سوی من بود و شرایط ورزشگاه و هواداران و فشاری که به من و تیم می‌آوردند بسیار زیاد و غیرقابل تحمل بود. 

من و تمامی بازیکنان تیم در این مسائل باتجربه هستیم. ما پیش از این هم در دیدارهای بسیاری با شرایط سخت به میدان رفتیم و توانستیم با پیروزی بازی را به پایان برسانیم. ترک این ورزشگاه با سه امتیاز اتفاق بسیار خوبی برای ما بود.»