به گزارش "ورزش سه"، تنها 6 تیم هستند که در سه هفته اول لیگ برتر شکست‌ناپذیری خود را را حفظ کرده‌اند و یکی از آنها تاتنهام آنگه پوستکوگلو است. سرمربی استرالیایی جدید اسپرز برای متحول کردن این تیم به همین سه بازی نیاز داشت. با نتایج خوب و مهمتر از همه با ارائه بازی برتر.

1911738

اگرچه اولین بازی لیگ راضی کننده نبود و اسپرز برابر برنتفورد 2-2 متوقف شد، اما در ادامه تاتنهام 2-0 و 0-2 منچستریونایتد و بورنموث را شکست داد و در رده سوم لیگ برتر قرار گرفت؛ بالاتر از وستهم، لیورپول و آرسنال که آنها نیز 7 امتیازی هستند. بالاتر از این تیم‌های هفت امتیازی، قهرمان دوره قبل یعنی منچسترسیتی پپ گواردیولا قرار دارد. آنگه پوستکوگلو می‌گوید که از گواردیولا چیزهای زیادی یاد گرفته است.
در مصاحبه با TNT وقتی از پوستکوگلو در مورد راز شروع خوبش در تاتتهام سوال شد، سرمربی تاتنهام با خنده گفت: «من فقط از پپ کپی می‌کنم دوست من!»

1915965

پوستکوگلو توضیح می‌دهد که چگونه استفاده از بازیکنان کناری در خط میانی، چیزی که پپ گواردیولا در فصل تاریخی 23-2022 از آن استفاده کرد و به کمال رسید، به یکی از ویژگی‌های تاتنهام جدید تبدیل شده است: «ما سخت روی این قضیه کار کرده‌ایم. گاهی اوقات این فقط غریزه است، اما تلاش می‌شود تا جایی که ممکن است یک سیستم یکپارچه ایجاد کنیم. اگر فضا وجود دارد، فراموش کنید که یک وینگر یا مدافع کناری هستید، شما یک فوتبالیست هستید، بنابراین به فضاهای خالی بروید و سپس این به بازیکنان دیگر بستگی دارد که شکاف‌های باقی‌مانده را بپوشانند. هر دو گل برابر بورنموث به همین شکل بود. من این ایده را از پپ گرفته‌ام.»