به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در مسابقه رفت و با ارائه نمایشی غیرمنتظره با یک گل مغلوب ویارئال میزبان شد و البته خوش شانس بود که فقط یک بار دروازه‌اش باز شد. حالا امشب آنها در خانه خود پذیرای نماینده شگفتی ساز لالیگا بوده و قصد دارند با جبران شکست دور رفت، مقدمات صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را فراهم کنند. نشریه بیلد مدعی شد در حال حاضر تنها سوالی که در مورد ترکیب بایرن مونیخ در مسابقه امشب مقابل ویارئال برای کادر فنی باقی مانده، انتخاب یک بازیکن از بین لروی سانه و سرژ گنابری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت است. 

قرار گرفتن کینگزلی کومان به‌عنوان یکی از دو وینگر در پشت سر رابرت لواندوفسکی قطعی بوده و یولیان ناگلزمان در این رابطه به جمع بندی رسیده است. در جریان بازی درون تیمی در آخرین تمرین، لروی سانه در ترکیب تیم ثابت و سرژ گنابری در ترکیب تیم ذخیره قرار گرفت. همچنین به نظر می‌رسید لروی سانه از روحیه خوبی برخوردار بوده و با سرمربی بایرن مونیخ نیز در طول تمرینات صحبت کرده است.

در دیدار ابتدای هفته بایرن مونیخ در مقابل آگزبورگ بود که لروی سانه در دقیقه 65 و بعد از ارائه نمایشی ضعیف از میدان خارج شده و البته برخورد چندان خوبی هم با یولیان ناگلزمان نداشت. سرمربی جوان بایرن نیز پس از مسابقه اعتراف کرد لروی سانه عملکرد چندان خوبی در زمین نداشته، اما به نظر می‌رسد ناگلزمان بار دیگر قصد دارد در این مسابقه مهم و تعیین کننده به سانه اعتماد کند.