به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعاتی دیگر در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی خواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی رفت با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیدند و در آستانه صعود به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ قرار دارند.

در فاصله چند روز بعد از بازی برگشت برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید یک مسابقه سرنوشت‌ساز دیگر را برگزار خواهد کرد. جایی که آنها در ورزشگاه سانچز پیسخوان به مصاف سویا خواهند رفت. رئال 72 امتیازی و صدرنشین است، در حالی‌که سویا با 60 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

شرایط داوری در این فصل از رقابت‌های لالیگا خیلی فوق العاده نبوده و حواشی زیادی در این‌باره و البته مسئله VAR وجود داشته است. در همین راستا اکنون رئیس باشگاه سویا نیز ابراز نگرانی خود را در این‌باره اعلام کرده و به‌نوعی می توان گفت که جنگ روانی را علیه رئال مادرید و داوری آغاز کرده است.

پپه کاسترو، رئیس سویا، در این‌باره گفت: "انتظار تصمیمات داوری مناسب ‌برابر رئال مادرید را دارم. من نگران هماهنگی با VAR هستم، از نظر داوری فصلی غیر معمول است."