به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره آینده رابرت لواندوفسکی طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده است. این بازیکن تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. با این حال گفته می‌شود که مذاکرات بین دو طرف برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و لواندوفسکی در آستانه جدایی از جمع باواریایی‌ها قرار گرفته است.

در همین راستا دیروز sport tvppl گزارشی منتشر کرد و مدعی شده که رابرت لواندوفسکی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از بایرن مونیخ اتخاذ کرده و از تمدید با این تیم ناامید شده است. بر اساس این گزارش ستاره لهستانی حتی این تصمیم خود را به الیور کان نیز اطلاع داده است. لواندوفسکی شخصاً به کان اعلام کرده که با بارسلونا به توافق رسیده و در تابستان به این تیم خواهد پیوست.

از طرفی چند منبع دیگر از جمله خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو نیز این خبر را تایید کردند. در واقع بحث انتقال ستاره لهستانی به نوکمپ رفته رفته بسیار جدی شده است.

در همین راستا جانلوکا دی مارتزیو، یکی دیگر از خبرنگاران موثق و معتبر ایتالیایی گزارشی در رابطه با این شایعات منتشر کرده است. دی مارتزیو نیز اخبار پیرامون علاقه بارسلونا به بازیکن لهستانی را تایید کرده و مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ برای فروش او به بلوگرانا 70 تا 80 میلیون یورو می‌خواهد. این در حالی است که او مدعی شده بارسا می‌خواهد با 30 میلیون یورو این انتقال را نهایی کند.