به گزارش "ورزش سه"، فیفابازهای دنیا بی‌صبرانه منتظر روز 29 سپتامبر هستند تا با رونمایی از بازی اف‌سی24 بتوانند با این جانشین سری بازی‌های افسانه‌ای فیفا بازی کنند.

بعد از سالها همکاری درخشان فیفا و ای‌ای اسپورتس برای خلق بازی‌های فیفا این بازی جدید با نام اف‌سی 24 طلیعه عصر جدیدی در بازی‌های کامپیوتری خواهد بود. اما با شروع این عصر جدید شاهد کاهش مشخصات و قدرتهای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهیم بود که سالها بود حاکمان بلامنازع بازی‌های فیفا بودند.

1917036

با توجه به آمار منتشر شده درباره لیونل مسی و رونالدو مشخص است که ریتنیگ آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. البته با توجه به پا به سن گذاشتن این دو اسطوره فوتبال می‌توان این کاهش را طبیعی قلمداد کرد.

بولت پرسپولیسریتنگ مسی 90- ریتنگ رونالدو 86*

1917034

با توجه به انتقال لیونل مسی به اینترمیامی در آمریکا و پیوستن کریس رونالدو به النصر عربستان، عدم حضور این دو در فوتبال اروپا بدون شک در کاهش ریتینگ آنها نقش مهمی داشته است.

ریتینگ کلی مسی در عدد 90 ایستاده و کریستیانو با چهار امتیاز کمتر ریتینگ 86 را به خود اختصاص داده است. کاهش ریتینگ این دو ستاره نشان می‌دهد از دید سازندگان اف‌سی 24 کم کم به پایان دوران درخشان آقایی این دو ابرستاره در دنیای فوتبال نزدیک می‌شویم.

1917037