به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که پس از انتقال قرضی به تراکتور در ترکیب ابتدایی این تیم در مسابقه امشب مقابل مس رفسنجان قرار نگرفته و برای نخستین بار در لیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته بود، در دقیقه ۶۰ با نظر پاکو خمس وارد زمین شد و جای امیرحسین حسین‌زاده را گرفت که حضورش با بهترین اتفاق برای سرخ پوشان تبریزی همراه بود.

ویدئو: 309247

این بازیکن که فصل گذشته در ۱۶ بازی لیگ برتر برای پرسپولیس یک گل به ثمر رسانده بود، در سه هفته ابتدایی فصل جدید شانس بازی به دست نیاورد ولی امروز این اتفاق در جدال با مس رفسنجان برای او افتاد و توانست ۲۵ دقیقه پس از ورود به زمین گل سه امتیازی بزند.

مهدی عبدی که پس از تعویض مقابل مس رفسنجان و ورود به ترکیب تراکتور دونده و پرتلاش ظاهر شده بود، در دقیقه ۸۵ ارسال چیپ تماشایی سید مهدی حسینی از سمت چپ به مقابل تیرک دوم را پشت مدافعان مس به خوبی قطع کرد و به تور دروازه چسباند تا تیمش را با یک گل پیش بیاندازد.

1917042

تماشاگران تراکتور که پیش از آن علیه بازیکنان تیمشان شعار می‌دادند، پس از این گل سر از پا نمی‌شناختند و دوباره آنها را تشویق کردند و در نهایت موفق شدند سه امتیاز را با گل مهدی عبدی تازه وارد به دست بیاورند.