به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد در دیدار برابر استقلال خوزستان، به لطف تک گل مهرداد محمدی از سد میزبان خود عبور کند و سه امتیاز شیرین را به جمع اندوخته هایش اضافه کند. جواد نکونام نیز در نشست خبری پس از این بازی درباره جدال برابر همنام خوزستانی به صحبت پرداخت که در زیر می خوانیم:

بولت استقلال به مهرداد تسلیت می گویم
اول از همه باید به مهرداد محمدی عزیز تسلیت بگویم که دیروز دایی ‌اش را از دست داد. این بچه غیرت به خرج داد و درحالیکه او شرایط روحی خوبی نداشت، امروز برای استقلال بازی کرد و حتی توانست یک گل سه امتیازی بزند. محمدی آنقدر نجیب است که این موضوع را نگفت تا بتواند امروز بازی کند. امیدوارم قدر چنین بازیکنانی که برای باشگاه استقلال زحمت می‌ کشند را بدانیم.

1917048

بولت استقلال در نیمه اول تیم ما خواب بود
در نیمه نخست، بازی خوبی را شاهد نبودیم و تیم ما خواب بود! در ریتم بازی مشکل داشتیم. در نیمه دوم، ریتم بازی بهتر شد و توانستیم به گل برسیم. چند موقعیت داشتیم و اگر دقت می ‌کردیم می ‌توانستیم به گل های بعدی را نیز به ثمر برسانیم. از عملکرد 10 دقیقه پایانی بازیکنان راضی نیستم چون خطاهای بی ‌موردی به حریف می ‌دادیم. بعضی خطاها باعث می ‌شد ضربه بخوریم. حریف چهار بازیکن را در داخل زمین ما گذاشته بود و نباید به آنها خطا می ‌دادیم. با این حال، به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک می‌ گویم. هفته پیش دیدید که چطور مقابل سپاهان بازی کردیم ولی سه امتیاز را از دست دادیم اما در بازی امروز سه امتیاز را گرفتیم.

بولت استقلال امیدوارم امداد غیبی به دادمان برسد
کسب سه امتیاز این دیدار و ماندن در بالای جدول برای ما مهم بود. این بازیکنان تمام وجودشان را در بازی ‌ها و تمرینات می‌ گذارند و از آنها تشکر می کنم. بازیکنان از فصل گذشته دریافتی نداشته اند و بازیکنان جدید نیز بدون گرفتن هزار تومان بازی می ‌کنند. کادرفنی هم پولی نگرفته است. بازیکنان 30 تا 40 درصد از سال گذشته طلب دارند و درود به شرفشان. من شرمنده آنها هستم، من امسال آمدم و بازیکنان از پارسال زحمت می‌ کشند. امیدوارم در ادامه راه، یک امداد غیبی به دادمان برسد.

1917049

بولت استقلالان‌شاءالله بازیکن مصری زودتر بیاید
ادعای عضو هیئت مدیره استقلال مبنی بر قطعی شدن حضور عمرو وردة در استقلال؟ من مصاحبه را گوش نکرده‌ ام ولی گفتم هر موقع بازیکنی سر تمرین آمد، مورد تأیید است. من خودم بازیکن را دیده ام ولی در آوردن او تأخیر داشته ‌ایم. چند هفته گذشته است و امیدوارم فقط زودتر بیاید و بتواند به تیم کمک کند.

تکمیل می شود....