به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، شماره 10 جوان بارسلونا این هفته و پس از بهبودی کامل پس از عمل جراحی همسترینگ به تمرینات بارسلونا بازگشته و حتی این امید وجود دارد که نام این بازیکن در مسابقه دوشنبه شب کاتالان‌ها مقابل کادیز نیز در لیست قرار بگیرد. حالا آنسو فاتی در مصاحبه‌ای دوران مصدومیت خود را دشوار توصیف کرده و البته تاکید کرد زمان بازگشت او به ترکیب بعد از مشورت با کادر فنی بارسلونا مشخص خواهد شد.

آنسو فاتی گفت: "من در حال کار و تلاش برای بازگشت هستم و امیدوارم به‌زودی بتوانم در کنار تیم باشم. نمی‌دانم دقیقا چه زمانی می‌توانم بر‌گردم و شرایط بازی کردن مهیا می‌شود، اما من روز به روز پیش رفته و بسته به شرایط در این رابطه تصمیم می‌گیرم. در نهایت بعد از مشورت با سرمربی و مربیان کار فنی این موضوع مشخص خواهد شد. 

آخرین آسیب دیدگی لحظه سختی را برای من رقم زد. البته باشگاه همیشه از من حمایت کرد و من نیز بسیار آرام بودم، زیرا آنها در همه شرایط در کنار من بودند. مصدوم شدن بدترین اتفاق ممکن است، اما همیشه باید رو به ‌جلو نگاه کرد. ورود ژاوی به رختکن بارسلونا؟ تغییر سرمربی برای ما خیلی خوب بوده است و در این مدت بازیکنان پرتلاش‌تر شده و با قدرت ذهنی بالاتری در زمین حاضر می‌شوند."