به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مس رفسنجان در دیدار با تراکتور در کنفرانس خبری گفت: در ابتدا بابت اینکه دیروز نتوانستم در کنفرانس خبری شرکت کنم عذرخواهی می کنم ولی واقعیت امر این بود هواپیما تاخیر داشت و ما ۱۲ به بعد رسیدیم. در مورد بازی قبل از هر چیز به تیم تراکتور بابت بردش تبریک می گویم و همین طور به مربی شان. به بچه های خودم خسته نباشید می گویم و داوری هم خوب بود، این طبیعت فوتبال است. هر دو تیم خوب بودند و شاید دقایقی تراکتور با توجه به برد ورزشگاه ناخواسته روی ارسال ها شرایط به نفعشان بود ولی ما روی یک ریتم خاص بازی کردیم. چند موقعیت خیلی خوب به خصوص در نیمه دوم داشتیم. می توانستیم به گل برسیم ولی این چیزی از ارزش های تیم خوب تراکتور کم نمی کند و به آن ها تبریک می گویم و آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد سوال خبرنگار مبنی بر فشردگی خط دفاع ادامه داد: نوع بازی ما امشب طوری بود که دنبال امتیاز گیری بودیم ‌و نوع بازی تراکتور را کامل می دانستیم. این باعث شد اینگونه بازی کنیم ولی آخرش به آن چیزی که می خواستیم نرسیدیم. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستم.

سرمربی مس رفسنجان درباره مشکلات مالی این تیم افزود: یک تشکر از مسئولین شرکت مس ایران بکنم که امروز برای بچه ها مقداری واریزی داشتند. البته هنوز هم مطالباتی وجود دارد. با این حال امیدوارم بعد از تعطیلات روال خوبی داشته باشیم.