به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در هشت سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده و نقش مهمی در رقم خوردن یکی از بهترین مقاطع تاریخ این باشگاه داشته است. حالا تونی کروس که در سال 2014 و از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد، 32 ساله شده و البته به نظر می‌رسد قصد دارد خیلی زود و حدود یک سال دیگر برای همیشه با دنیای فوتبال وداع کند.

ادواردو ایندا، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد تونی کروس در مورد آینده تصمیم نهایی خود را گرفته و از این بابت به قطعیت رسیده است. به نظر می‌رسد تونی کروس روز گذشته ‌به هم‌تیمی‌های خود در رختکن رئال مادرید اعلام کرد که سال آینده و در پایان فصل 23-2022، آخرین فصل او به‌عنوان بازیکن در ترکیب رئال مادرید خواهد بود و او در پایان فصل آتی قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

تونی کروس یک سال پیش اعلام کرد دیگر تمایلی به بازی کردن برای تیم ملی آلمان ندارد و با عرصه ملی نیز خیلی زود وداع کرد. البته تونی کروس در سال‌های اخیر بارها اعلام کرده بود که قصد ندارد طولانی مدت به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و زودتر از دیگر بازیکنان بازنشسته می‌شود. بی تردید رئال مادرید در صورت از دست دادن تونی کروس در سال بعد، یکی از مهره‌های ارزشمند خود را در اختیار نخواهد داشت و باید برای جذب یک هافبک خلاق در سال‌های آتی اقدام کند.