به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال بدون شک چهره برتر این هفته بارسلونا بود و برابر ویارئال یک تنه تیمش را از شکست نجات داد. یامال گلزنی نکرد ولی یک پاس گل داد و روی گل چهارم تیمش نیز نقش مستقیم داشت. ضربه او به تیر خورد و در برگشت روبرت لواندوفسکی مقابل دروازه خالی گل برتری بارسا را زد. در پایان بازی نیز این پدیده 16 ساله بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

1916851

یامال ولی در تیم های پایه بارسا سابقه گلزنی های متعدد را دارد و ژست گلزنی او نیز خاص است. یامال با دستان خود عدد 304 را نشان می دهد و احتمالا پس از ثبت اولین گلش برای تیم اول بارسا نیز چنین شادی گلی از او خواهیم دید اما یامال چرا 304 نشان می دهد؟

1917328

طبق ادعای مارکا، 304 اعداد آخر کدپستی محله‌ای است که یامال در آن بزرگ شده است. هرچند او متولد منطقه یوبرگات بارسلوناست ولی در محله مهاجرنشین و کارگری روکافوندا در ماتاروی بارسلونا بزرگ شده است. کدپستی این منطقه 08304 است و یامال برای ادای دین به محله خود پس از شادی گل عدد 304 را نشان می دهد. او به این شکل می خواهد ثابت کند جایی که از آن آمده را فراموش نکرده است. پدرش نیز علاقه خاصی به این عدد دارد و در نام کاربری او در شبکه های اجتماعی این عدد به چشم می خورد.

1916853

یامال با اصالتی مراکشی هر دو تیم ملی اسپانیا و مراکش را علاقه‌مند به خود می بیند ولی اخیرا رضایت داده برای اسپانیا به میدان برود. گفته می شد او جمعه برای دو بازی مقدماتی یورو 2024 برابر قبرس و گرجستان به لاروخا دعوت خواهد شد.