کارلو آنچلوتی برای هشتیمن بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید با سابقه 3 قهرمانی در اروپا، از شب سخت برنابئو مقابل چلسی هم به هر زحمتی بود سربلند بیرون آمد و شکست 3-0 را به 3-2 تبدیل کرد تا در نهایت 5-4 راهی نیمه نهایی شود.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، سرمربی ایتالیایی در پایان بازی گفت:

بازی سختی بود. از قبل هم می دانستیم، و حتی سخت تر از آنچه فکر می کردیم بود. سزاوار اینکه 2-0 عقب بیافتیم نبودیم، اما روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم. بهترین بازیکن خود در ضربات شروع مجدد را در اختیار نداشتیم (ادر میلیتائو). درست است که در نیمه اول عطش لازم برای گلزنی را نداشتیم و بعد از اینکه بازی 2-0 شد از لحاظ روانی ضربه خوردیم و مشکلاتی داشتیم اما چطور این را توضیح دهم؟ جادوی این ورزشگاه به بازیکنان و تیم کمک کرد تا هرگز تسلیم نشویم. هیچکس انتظار نداشت که دو تیم لالیگایی راهی نیمه نهایی شوند اما ما اینجا هستیم. چه کسی می داند، شاید فردا سومین تیم لالیگا هم صعود کرد...

هرگز خودمان را بازنده نمی دیدم. بازی سختی بود اما در برنابئو هرگز نمی توانید خود را بازنده تصور کنید. توضیح این جادو سخت است. به کمکتان می آید. این جادویی است که به کارواخال کمک می کند تا در دفاع وسط خوب کار کند و کل تیم انرژی مضاعفی پیدا کنند تا راهی نیمه نهایی شویم. هیچکس نمی تواند بگوید که ما فاتح لیگ قهرمانان نخواهیم شد. نشان دادیم که می توانیم بجنگیم و تا آخرین لحظه رقابت کنیم.

تعویض رودریگو

رودریگو تفاوت ها را رقم زد. او بارها این کار را انجام داده و امروز هم مثل بازی با پاری سن ژرمن تکرار کرد. او بازیکن جوان و مهمی است، که برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد اما خیلی از او راضی هستم. بنزما؟ او مصدوم نیست.

نقش ادواردو کاماوینگا

کاماوینگا می تواند از ابتدا هم به میدان برود اما بدیهی است که وقتی وارد بازی می شود، با خود انرژی می آورد. وقتی جنگندگی تیم پایین می آید، اگر کاماوینگا، رودریگو و والورده سرحال را داشته باشید، می توانید با استفاده از انرژی آنها بازی را عوض کنید. تلاش و جنگندگی فیزیکی بازیکنان چلسی بسیار بالا بود و این در وقت های اضافه به نفع ما شد. در وقت های اضافه تیم ما سرحال تر از چلسی بود. من کروس و کاسمیرو را تعویض کردم تا تیم انرژی بیشتری پیدا کند.