زننده گل نجات بخش رئال مادرید از راهیابی این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

رودریگو در خصوص شب سخت اما به یاد ماندنی سانتیاگو برنابئو صحبت کرده است. 

طرفداری | رئال مادرید با وجود شکست 3-2 در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، در مجموع با پیروزی 5-4 راهی نیمه نهایی شد. رودریگو که گل بسیار مهمی را در این بازی به ثمر رساند و عامل کشیده شدن مسابقه به وقت های اضافه بود، در مصاحبه اش گفت:

پاس گل لوکا (مودریچ) چشمگیر بود؛ او همیشه به من می گوید که به سمت فضا ها فرار کنم تا خودش توپ را برایم بفرستد. دقیقا هم چنین چیزی اتفاق افتاد. خوشحالم که گل صعود را به ثمر رساندم، واقعا مجبور بودیم که به شدت سخت تلاش کنیم. از همان ابتدا می دانستیم که بازی دشواری در پیش داریم و بازی از آنچه انتظار داشتیم هم دشوارتر شد. سرمربی از من همان چیزی را خواسته بود که همیشه می خواست. پس از چند عملکرد خوب فرصت بازی پیدا کرده بودم اما برای تکمیل نمایش های خوبم به گل نیاز داشتم. گلی هم که زدم تاثیرگذار و حیاتی بود. مربی به ما گفت که خونسرد باشیم چون گل از راه خواهد رسید.

واقعا خوشحالیم. کلید این پیروزی، مبارزه تا آخرین لحظه بود، در هیچ مقطعی از بازی دست از تلاش نکشیدیم. اگرچه که به زحمت افتادیم اما عملکردمان در نهایت با گل من همراه شد. این اتفاق باعث شد کمی اوج بگیریم. در بیرون از زمین همه مشغول حرف زدن هستند اما برخی بازیکنان نیازی به حرف زدن ندارند و فقط می دوند. بالا بردن روحیه تیم، وظیفه تمام اعضا است. هواداران باعث شدند که وقتی 3-0 عقب بودیم، عزم خود را جزم کنیم. از بودن آنها در کنار خودمان واقعا لذت بردیم. تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم.