تکلیف 3 تیم از 6 تیم پایانی صعودکننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

شب اول از دور برگشت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید و گالاتاسارای، براگا و یانگ بویز به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

طرفداری | دور برگشت مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 24-2023 با برد خانگی گالاتاساری مقابل مولده و پیروزی براگا در زمین پاناتینایکوس همراه بود. هم‌چنین یانگ بویز با 3 گل مکابی حیفا را در هم کوبید تا لیگ قهرمانان اروپا به نمایندگان ترکیه، پرتغال و سوییس خوشامد بگوید. در ادامه نتایج دور برگشت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می‌کنید. فردا شب نیز 3 دیدار دیگر از این مرحله برگزار می‌شود و بدین ترتیب تمامی تیم‌های حاضر در فصل 24-2023 لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهند شد.

گالاتاسارای ترکیه (5) 2-1 (3) مولده نروژ

پنالتی مائورو ایکاردی حکم صعود گالاتاسارای را امضاء کرد؛ گالاتاساری در شبی که از حمایت پرشور هوادارانش برخوردار بود، در یک بازی بسیار نزدیک و نفس‌گیر مقابل مولده به پیروزی 2-1 دست یافت تا ایکاردی و هم‌تیمی‌هایش به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.

  • گلزنان گالاتاسارای: ایکاردی (7 از روی نقطه پنالتی) و آنجلینو (3+90)
  • گلزن مولده: هستا (66)

یانگ بویز سوییس (3) 3-0 (0) مکابی حیفا اسرائیل

لیگ قهرمانان اروپا به سوییسی‌ها خوشامد گفت؛ یانگ بویز سوییس از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را کرد و به راحتی از سد مکابی حیفا گذشت. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل در زمین نماینده اسرائیل به پایان رسیده بود.

  • گلزنان یانگ بویز: آیتن (23)، سک (28 و گل به خودی) و اوگرینیچ (46)

پاناتینایکوس یونان (1) 0-1 (3) براگا پرتغال

براگا وزن نمایندگان پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا را سنگین‌تر کرد؛ براگا به مانند بازی رفت مقابل پاناتینایکوس به برتری رسید تا به شایستگی جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

  • گلزنان براگا: بروما (83)