به گزارش "ورزش سه"، فاتی پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا به عنوان جانشین او انتخاب شد و مدیران این باشگاه حتی شماره 10 افسانه‌ای این بازیکن را هم در اختیار او قرار دادند. 

آنها امیدوار بودند که استعداد و مهارت این پدیده جوان بتواند به آنها در پر کردن جای خالی مسی کمک زیادی کند و شرایط را پس از جدایی این ستاره آرژانتینی تا حدی برای آنها بهتر کند اما این اتفاق رخ نداد. 

مصدومیت‌های متعدد و فشاری که روی این بازیکن بود باعث شد که او هرگز به سطح مسی حتی نزدیک هم نشود و شرایط به صورتی پیش برود که ژاوی به مدیران بارسا اعلام کند که دیگر نیازی به حضور او در تیمش ندارد. 

1917619

این باشگاه از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال فروش فاتی بود اما او و نمایندگانش قصد داشتند همچنان به حضور در بارسا ادامه دهند ولی حالا و در فاصله کوتاهی که تا بسته شدن این پنجره باقی مانده پذیرفته‌اند که بهتر است بارسلونا را ترک کنند. 

جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسا، مدعی شده که این باشگاه به هیچ وجه حاضر نیست با جدایی او به شکلی به جز انتقال قرضی موافقت کند و مایل است که همچنان روی این بازیکن کنترل داشته باشد و باید دید که آیا نمایندگان فاتی با این موضوع موافقت خواهند کرد یا خیر. 

گفته می‌شود چلسی و تاتنهام دو گزینه اصلی برای به خدمت گرفتن فاتی هستند و در این میان شانس تاتنهام از رقیب همشهری بیشتر است.