به گزارش ورزش سه،  تیم فوتبال ملوان بندر انزلی سه شنبه شب گذشته میهمان گل گهر در سیرجان بود و توانست یک امتیاز حساس از این بازی را با خود به خانه ببرد.

قوی سپید انزلی تبدیل به نخستین تیمی شد که به گل گهر سیرجان پس از سه هفته کلین شیت گل زد اما موفق نشد فشار همه جانبه میزبان را تحمل کند تا بازی با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

آنها که با برد رویایی 4-0 وارد این مسابقه شده بودند با کمی خوش شانسی در دو بازی استقلال و ذوب آهن نتایج بهتری می‌گرفتند و الان شاید شانه به شانه امتیازگیرهای لیگ برتر حرکت می‌کردند. ملوان که فصل گذشته با هدایت مازیار زارع توانست امتیازات مهمی مقابل تیم‌هایی نظیر سپاهان، تراکتور و ... کسب کند امسال هم با حضور مهدی تارتار در راس کادر فنی خود نشان داد دنبال بهبود جایگاه خود است.

تارتار که امسال با جوانانی نظیر عبدی، بردبار، اکوان، زائر کاظمینی و ... کار را آغاز کرده است روی تجربه بازیکنی همچون جورعلی نیز حساب ویژه باز کرده تا با تلفیق آنها بتواند روند رو به شدی را در لیگ بیست و سوم داشته باشد.

ملوان حالا با ۴ امتیاز از ۴ بازی به استراحت شهریورماه لیگ برتر ایران می‌رود و بازی‌ها را با دیدار سخت مقابل پیکان آغاز می‌کند. تیم سابق مهدی تارتار که نام او را باید بعنوان یک مربی موفق در فوتبال ایران درج کنیم.