به گزارش ورزش سه، کاسترو سرمربی تیم‌ النصر ‌عربستان از پیروزی چهار گله مقابل الشباب در کنفرانس خبری حاضر شد، کنفرانس او ۳۵ دقیقه طول کشید که در نوع خود کم نظیر است.

 او در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار گفت: تیمش کاملاً بر بازی مقابل الشباب مسلط بوده و 100 درصد مستحق این برد است. تیم ما بازی به بازی در حال پیشرفت است و حضور و اعتماد هواداران را کنار خود داریم.

کاسترو افزود: اولین هدف من این است که برای همه هواداران شادی بسازم و خوشحالم که با این گروه بین المللی فوق‌العاده کار می‌‍کنم. ما هنوز به آن مرحله از هماهنگی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم و در حال پیشرفت هستیم.»

او همچنین در مورد امتناع کریستیانو از زدن پنالتی سوم تیمش نیز صحبت کرد و گفت: به غریب فرصت داده شد تا ضربه پنالتی را بزند و از این بابت خوشحالم چرا که این روحیه تیمی را نشان می‌دهد.

1917842

وی در مورد گل لغو شده رونالدو ستاره برزیلی‌اش گفت: چرا داور امروز گل کریستیانو را رد کرد؟ در لیگ عربستان وضعیت مشابهی را دیده‌ام و برخورد قوی‌تری نسبت به آنچه امروز دیدیم وجود داشت، اما داور گل را اعلام کرد. من به بازی اشاره نمی‌کنم، اما همه شما آن را تماشا کردید. (گل ساویچ هافبک الهلال به الاتحاد)

سرمربی النصر به صراحت در خصوص غیبت العمری در ترکیب تیمش گفت: برایم اهمیتی ندارد که چه کسی در تیم ملی بازی می‌کند و آنچه برایش مهم است عملکرد بازیکنان در تمرینات است. عبدالله العمری در لیست حضور ندارد زیرا تصمیم من است و من تصمیم گیرنده هستم.

کاسترو در مورد شایعاتی که در مورد تیم النصر مطرح شده است، گفت: چرا شایعات در مورد النصر منتشر می‌شود؟ روزی هست که در مورد جدایی تالیسکا صحبت نکنید؟ تالیسکا می‌ماند و من تنها کسی هستم که تصمیم آخر را می‌گیرد.

کاسترو در پایان در خصوص احتمال جدایی یکی از دو مدافع چپ تیمش نیز خاطرنشان کرد که کونان از نظر دفاعی عالی است است و الکس تلس از نظر هجومی و ضربات ایستگاهی قوی است، در روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت که چه کسی در تیم بماند.