به گزارش "ورزش سه"، گل ملوان به گل‌گهر را باید لحظاتی پیش از یک دوی جذاب رضا جعفری و ابوذر صفرزاده دید؛ جایی که ابتدا یک پرتاب اوت از جناج چپ زمین گل‌گهر انداخته می‌شود و سپس بازیکنان ملوان توپ را به گردش در می‌آورند.

توپ به دفاع می‌رود و بعد از پاس بلند آرمان اکوان و لغزش ناگهانی حامد نورمحمدی، توپ به محمدحسن اکبرمنادی می‌رسد. یعنی توپ از نزدیکی محوطه جریمه گل‌گهر به دروازه خودی برمی‌گردد و دوباره با چند پاس، ملوانی‌ها سریعا به بخش حمله منتقل می‌شوند.

ویدئو: 309433

بدون اینکه پرس بازیکنان گل‌گهر، شاگردان تارتار را به اشتباه بیاندازد، آنها چیزی حدود یک دقیقه صاحب توپ هستند و 13 پاس بی اشتباه رد و بدل می‌کنند تا در آخر همکاری دو بازیکن تهاجمی این تیم با ضربه دیدنی رضا جعفری همراه می‌شود.

این حرکتی است که بارها و بارها در چهار بازی اخیر ملوان رقم خورده و آنها به خوبی می‌توانند در زمین خودی و حریف توپ را به گردش در بیاورند و موقعیت بسازند که شاید اگر با دقت بیشتر مهاجمان همراه شود، گل‌های بیشتری را نیز به همراه داشته باشد.

گل رضا جعفری که شاید تاکتیکی‌ترین گل این هفته فوتبال ایران نیز باشد، می‌توانست سه امتیاز را برای قوی سپید به همراه داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال این گل و نمایش جذاب ملوان، هواداران این تیم را به شدت نسبت به آینده تیم تارتار امیدوار کرده است.