به گزارش "ورزش سه"، ویارئال شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفت و برابر این تیم به تساوی 1-1 رسید. 
این تیم با توجه به پیروزی 0-1 در بازی رفت موفق شد با همین تساوی و گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده و با حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان یکی از شگفتی‌های این فصل این رقابت‌ها را رقم بزند. 
امری پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«امروز بازی مهمی بود اما ما برنده بازی قبلی در زمین خودمان شده بودیم. امروز توانستیم نمایش خوبی در دفاع داشته باشیم. بازیکنان بسیار خوبی داریم که قادر به مقابله با حریف هستند. ما تلاش زیادی کردیم و فرصت زیادی را صرف آماده شدن برای این بازی کردیم.»

 


او با اشاره به رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اظهار داشت:«ما باید قدم به قدم پیش برویم. باید از حضور در نیمه نهایی لذت ببریم. هنوز نمی‌دانیم که حریف ما لیورپول است یا بنفیکا. به اینجا نیامدیم تا رقیبی خوب از شهری کوچک باشیم. هدف ما این است که به فینال برسیم. ما می‌خواهیم در فینال بازی کنیم. این تیم تجربه کافی را دارد.»
سرمربی ویارئال درباره بازی بنفیکا و لیورپول گفت:«وقتی می‌خواهید کاری مهم و برجسته انجام دهید باید تیم‌های بزرگی را شکست دهید. ما برابر یوونتوس این قدم را برداشتیم و باور و اعتماد به نفس خودمان را تقویت کردیم. حالا در نیمه نهایی باید همین شرایط را برای هر حریفی تکرار کنیم. من نمی‌دانم که لیورپول می‌تواند برتری‌اش را حفظ کند یا خیر.»
اولیور کان پس از بازی اونای امری را به اتلاف وقت متهم کرد و او در پاسخ به این اظهارات گفت:«این غیرمنصفانه است. ما در جریان 90 دقیقه بهتر بودیم. امروز هیچ وقتی تلف نکردیم. لواندوفسکی می‌توانست از زمین بازی اخراج شود. ما بازی درستی انجام دادیم. هرکسی تاکتیک بازی خودش را دارد اما مهم این است که به تیم حریف احترام بگذاریم.»