به گزارش "ورزش سه" پیچیده‌ترین گروه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ مربوط به گروه D رقابت‌ها است. جایی که حضور سپاهان، الدحیل، التعاون و پاختاکور به گروه مرگ رقابت‌ها هم معروف شده و چهار تیم ۳ امتیازی را در خودش جای داده است.
طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان که در بازی اول خود برابر پاختاکور، به زیبایی شکست را با پیروزی عوض کردند، در گام دوم برابر الدحیل بدشانس بودند و با یک گل از حریف قدرتمند و پرآوازه قطری شکست خوردند. سپاهان که بیشترین پیروزی در ورژن جدید برگزاری جام باشگاه‌های آسیا را در بین تیم‌های ایرانی به دست آورده است، در این گروه هم از شانس بسیار بالایی برای صعود برخوردار است.
شاگردان نویدکیا تا اینجا با یک پیروزی و یک شکست، برای رویارویی با حریف عربستانی خودشان حسابی مشغول تمرین هستند تا با کسب پیروزی در این مسابقه، خودشان را در جدول بالا نگه دارند.آنها که تا اینجا به لطف تفاضل گل صدرنشین گروه چهار هستند، می‌توانند با پیروزی برابر التعاون میزبان، یکی از رقبای اصلی را در راه صعود به مرحله بعد تا حدود بسیاری از میدان بیرون کنند.
در تمرین شب گذشته  بازیکنان فیکس سپاهان در مصاف با الدحیل، در این جلسه تمرینی حاضر نبودند و به کار با وزنه و ریکاوری مشغول شدند‌.
عکس‌ها:امیر حسینی