به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از مرحله پایانی پلی آف لیگ کنفرانس، فردا شب تیم فوتبال آپوئل در نیکوزیا میزبان خنت بلژیک خواهد بود. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از این بازی اعلام کرد که به تیمش ایمان دارد و می توان این نتیجه را جبران کرد. او همچنین از هواداران آپوئل درخواست کرد تا با پر کردن استادیوم، به افزایش روحیه بازیکنان کمک کنند.

ساپینتو در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: نتیجه بازی رفت عادلانه نبود و به همین دلیل است که ما برای جبران آن بسیار خوشبین هستیم. ما به توانایی های خود ایمان داریم. ما آپوئل هستیم، تیمی با سابقه طولانی حضور در رقابت های اروپایی. آپوئل در اروپا به پیروزی های بزرگی دست یافته است و این همان چیزی است که ما می خواهیم فردا نیز به آن برسیم.

او گفت: با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم که نباید متوقف شویم. ما شانس گلزنی خواهیم داشت و باید برای همه سناریوها آماده باشیم. ما استراتژی خود را داریم و باید آن را در زمین پیاده کنیم. تا زمانی که داور سوت پایان بازی را نزند، هیچ چیز تمام نشده است. فردا مقابل بازیکنان بسیار خوب و با کیفیت فردی بالا بازی می کنیم و باید بی نقص باشیم. فقط در صورتی که با تمام توان بازی کنیم می توانیم راهی مرحله گروهی شویم.