به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان اگرچه شروع خوبی در لیگ برتر نداشته، اما به نظر می رسد اتحاد خوبی میان اعضای این تیم وجود دارد. پست اینستاگرامی محسن آذرباد و اشتراک گذاری دسته جمعی آن توسط اعضای تیم و البته پاسخ ساکت الهامی به کاپیتان تیمش با عبارت «درستش می کنیم محسن جان» نشان از جو خوب در اردوی مس و انگیزه اعضای این تیم برای جبران هفته های گذشته دارد.

ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان چند روز قبل به هواداران خودی قول داد که بعد از تعطیلات کوتاه لیگ برتر و فیفادی پیش رو تیمش چهره خوبی به نمایش می گذارد. او با همراهی شاگردانش حالا برای عمل به قول خود کارش را شروع کرده و سعی دارد نفرات را به بهترین شکل برای دیدار با آلومینیوم اراک در هفته پنجم آماده کند.

1917934

یکی از موضوعاتی که باعث شده مدیران باشگاه مس رفسنجان حمایت کاملی از سرمربی خود داشته باشند، عملکرد ساکت الهامی در هفته های اول فصول گذشته است. تیم های این سرمربی معمولا در اوایل فصل از نظر نتیجه گیری چندان موفق نبودند اما با گذشت زمان و ایجاد هماهنگی شرایط برای آنها بهتر شده است.

در شرایط کنونی مسی ها امیدوارند این اتفاق برای تیم آنها نیز با هدایت الهامی رخ بدهد و از هفته پنجم شرایط به سود آنها تغییر کند.