به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین ساعات نقل و انتقالات لیگ ایران تغییرات زیادی را تجربه کرد که یکی از موارد مهم آن، ورود و خروج دروازه‌بان بود.

جایی که علیرضا رضایی، گلر بلندقامت آبی‌ها پس از دو فصل حضور در استقلال از لیست این تیم کنار گذاشته شد تا به دلیل محدودیت در ثبت نام بازیکنان بزرگسال، یک گلر آتیه‌دار در رده سنی امید جذب این تیم شود.

به این ترتیب استقلال در لیگ بیست و سوم، سه دروازه‌بان به شرح زیر خواهد داشت؛

بولت استقلالسیدحسین حسینی

کاپیتان تیم نکونام و گلر شماره یک استقلال در هشتمین فصل متوالی حضور در جمع آبی‌ها، با بازوبند بر دست و شماره یک بر روی پیراهن، انتخاب اول کادر فنی برای محافظت از دروازه استقلال خواهد بود. گلری که در ابتدای فصل نقل و انتقالات فاصله زیادی تا جدایی از این تیم نداشت اما در نهایت در استقلال ماندگار شد تا برای هشتمین سرمربی مختلف روی نیمکت استقلال گلری کند.

1881401

بولت استقلالمحمدرضا خالدآبادی

پدیده گلری فصل گذشته فوتبال ایران، پرخواهان‌ترین دروازه‌بان پنجره تابستانی نقل و انتقالات بود که به واسطه سن مناسب و کیفیت مقبول، هر دو باشگاه بزرگ پایتخت را برای جذب خود به تکاپو انداخت اما در نهایت استقلال گوی رقابت را از رقیب سنتی ربود و مسئولان هوادار را به فروش این بازیکن راضی کرد تا شاگرد اول رضا عنایتی در تیم المپیک، گلر دوم استقلال در لیگ بیست و سوم باشد.

1784725

بولت استقلالمحمدجواد کیا

با جدایی سینا سعیدی‌فر از استقلال، جواد نکونام برای انتخاب گلر سوم تیمش به سراغ یک گزینه نام آشنا برای هواداران جدی آبی‌ها رفت. محمدجواد کیا، گلر سابق رده های سنی استقلال که با رسیدن به رده سنی امید، راه باشگاه هایی چون شهر خودرو و آلومینیوم اراک را در پیش گرفته بود، در آخرین ساعات نقل و انتقالات فوتبال ایران در تابستان 402، به استقلال پیوست تا حضور در کنار گلرهای ملی پوش بزرگسال و امید ایران را تجربه کند.

1918182

به این ترتیب، بهزاد غلامپور در سومین فصل متوالی حضور بر روی نیمکت استقلال، این بار در کنار جواد نکونام، سه دروازه‌بان آماده برای محافظت از گل استقلال در فصل پیش رو تمرین دهد.