به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‎های دور دوم جام اتحادیه به مصاف ای اف سی ویمبلدون رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها در ابتدا با یک گل و روی ضربه پنالتی از حریف عقب افتادند اما پیش از پایان اول و باز هم از روی ضربه پنالتی بود که بازی را به تساوی کشاندند و انزو فرناندز هم در دقیقه 72 گل پیروزی و صعود تیمش را به ثمر رساند. 

پوچتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی سختی بود اما ما در کنار هم واقعا از آن لذت بردیم. من در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم. ما بسیار به دنبال رقابت هستیم و شایستگی این را داشتیم که در مرحله بعدی حضور داشته باشیم. بازیکنان بسیاری بودند که برای اولین بار در استمفوردبریج  به میدان رفتند. اتفاقات مثبت بسیاری در این دیدار رخ داد. 

1914923

ما تیم خوبی داریم و اگر لازم باشد بعضی از بازیکنان باید روی نیمکت استراحت کنند. آنها با انرژی بسیار وارد زمین خواهند شد و در نهایت توانستیم به چیزی که به دنبالش بودیم دست پیدا کنیم که اتفاق بسیار مهمی بود. 

بازی کردن برابر چنین تیمی همیشه دشوار است. این زیبایی و جذاب رقابت‌های حذفی است که چنین فرصتی را به وجود می‌‎آورد. آنها در لیگ دو هستند اما انگیزه و اشتیاق بسیاری برای بازی کردن دارند. 

حالا باید به بازی روز شنبه فکر کنیم. وقتی به برایتون برسیم درباره آن حرف خواهیم زد اما اگر تیمی به دنبال پیروزی و قهرمانی در رقابتی است، باید تمامی تیم‌ها را شکست دهد. ما در خانه بازی خواهیم کرد و وقتی زمانش برسد، بهترین نمایش ممکن را ارائه خواهیم کرد.»