به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هر طور شده ژوائو کانسلو را می خواهد. با توصیه ژاوی همه توافقات با ستاره پرتغالی منچسترسیتی انجام شده ولی عجیب اینکه هنوز این انتقال رسما اعلام نشده است.

فابریتزیو رومانو چند روز پیش گزارش داد که کانسلو با بارسا به توافق کامل رسیده و این انتقال قطعا انجام خواهد شد ولی به فاصله کمتر از دو روز فعلا خبری از رسمی شدن انتقال نیست.

1918312

رومانو امروز نوشت که دلیل این است که بارسا به خاطر مشکل فرپلی مالی نمی تواند بند خرید حتی غیراجباری را در قرارداد کانسلو بگنجاند و با سیتی در حال مذاکره است که کانسلو را بدون بند خرید جذب کند و در عوض در پایان فصل دو طرف بار دیگر پای میز مذاکره بروند.

1911692

در ابتدا قرار شده بود بند خرید 30 میلیون یورویی در قرارداد ستاره پرتغالی قرار بگیرد و بارسا بر اساس یکسری شرایط ممکن بود در پایان فصل محبور به پرداخت این رقم شود ولی پس از کسب اطلاع از لالیگا، بارسا متوجه شد که با این بند خرید امکان ثبت قرارداد کانسلو غیرممکن خواهد شد. 

مذاکرات در این زمینه ادامه دارد و بارسا خوشبین است بتواند قبل از بسته شدن پنجره انتقالات، کار انتقال را نهایی کند. بارسا چند سال است مدافع راست تخصصی ندارد و کانسلو همان بازیکن مورد نیاز ژاوی است.