به گزارش ورزش سه، این دروازه‌بان مراکشی در فصل نقل و انتقالات از سویا به الهلال منتقل شد و با تصمیم ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، به عنوان دروازه‌بان اول درون دروازه این تیم قرار گرفت.

بونو در مسابقاتی که در دروازه الهلال حضور داشت، موفق شد در سطح قابل توجهی ظاهر شود و دروازه خود را در برابر الرائد و الاتفاق بسته نگه داشت تا ژسوس مطمئن شود که بونو می‌تواند نقش یک گلر مطمئن را برای تیمش ایفا کند.

در پی تصمیم سرمربی پرتغالی، عبدالله المعیوف و محمد العویس، دو دروازه‌بان عربستانی الهلال، خواستار جدایی از این باشگاه شدند و نکته جالب اینکه پس از اظهار نظر ژسوس مبنی بر اینکه نمی‌دادند در سر معیوف چه می‌گذرد، این دروازه‌بان برای جدایی مصمم‌تر شد.

امروز رسانه‌های عربستانی اعلام کردند عبدالله المعیوف با الاتحاد به توافق رسیده و ممکن است پس از ال‌کلاسیکوی عربستان به صورت رسمی رسمی به این تیم برود. این در حالی است که هنوز مقصد بعدی محمد العویس مشخص نیست.

با این شرایط، مانچینی، سرمربی جدید تیم ملی عربستان، شرایط سختی برای انتخاب دروازه‌بان خواهد داشت، چرا که در این مدت عبدالله المعیوف و محمد العویس در شرایط بازی قرار نداشته‌اند و از طرفی حضور پرتعداد دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ عربستان هم باعث ایجاد بحران برای سبزپوشان عربستان شده است.