به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نشویل رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

این اولین بازی پس از حضور مسی و سرخیو بوسکتس در اینترمیامی بود که با نتیجه‌ای جز پیروزی برای این تیم به پایان رسید. این ستاره آرژانتینی همچنین برای اولین بار پس از پیوستن به تیم جدیدش نتوانست برای آنها گلی به ثمر برساند یا پاس گلی ارسال کند. 

قوانین لیگ آمریکا تاکید دارد که همه بازیکنان باید پس از بازی در صورت درخواست رسانه‌ها با آنها گفتگو کنند و این موضوع طبیعتا شامل حال مسی هم می‌شود که بیشترین درخواست برای صحبت از سوی تمامی خبرنگاران حاضر در ورزشگاه‌ها با او است. 

1918267

اما این بازیکن پیش از این در بازی برابر نیویورک رد بولز که اولین حضورش در لیگ فوتبال آمریکا بود هم حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد و این اتفاقی است که در بازی نیمه شب گذشته هم رخ داد و باز هم رسانه‌ها نتوانستند از او مصاحبه بگیرند. 

بسیاری معتقد بودند که این فوق ستاره نباید استثنا باشد و جریمه‌های در نظر گرفته شده باید روی او هم اعمال شود اما این اتفاق رخ نخواهد داد و میامی هرالد مدعی شده که او قوانین را نقض نکرده چون باشگاه‌ها این حق انتخاب را دارند که بازیکنان خاصی را برای پاسخگویی به رسانه‌ها انتخاب کنند. 

لیگ فوتبال آمریکا هم اعلام کرده که پس از پیوستن مسی به این رقابت‌ها مشغول بازنگری در قوانین خاصی است که پیش از این در این مسابقات به کار گرفته می‌شد.