بازهم روز جذاب و هیجان‌انگیز ددلاین نقل و انتقالات فرا رسید؛ طرفداری را دنبال کنید و لحظه به لحظه از آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا باخبر شوید!

مطابق رسم هرساله، آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا را با ما در طرفداری دنبال کنید. تا زمانی که فرصت نقل و انتقالات تمام می شود، اخبار نقل و انتقالاتی را در این صفحه که به صورت لحظه‌ای به روز خواهد شد، با شما به اشتراک می گذاریم. اخبار قدیمی تر به پایین صفحه و اخبار جدیدتر، در بالا قابل مشاهده خواهند بود. همچنین ساعت خبر، در ابتدای متن آمده است.


10:20 | فلوریان پلتنبرگ: انتقال آرمل بلاکوچاپ، مدافع آلمانی ساوتهمپتون به دورتموند منتفی است. از نظر دورتموند، مفاد این قرارداد و رقم پرداختی، غیرمنطقی بود و تصمیم به صرف‌نظر کردن از این معامله گرفتند. 


10:19 | فابریتزیو رومانو: بنفیکا در آستانه جذب قرضی خوان برنات از پاری سن ژرمن به مدت یک سال قرار دارد و به زودی توافق‌ها بر سر جزییات نهایی به دست می‌آید. 


10:14 | کریستین فالک: رایان خرافنبرخ، هافبک هلندی بایرن مونیخ هم‌اکنون شهر مونیخ را به مقصد لیورپول ترک کرد تا ضمن شرکت در تست پزشکی قرمزها، امروز شاگرد یورگن کلوپ شود. 


10:03 | فلوریان پلتنبرگ: فولام اجازه پرواز ژائو پالینیا، هافبک دفاعی خود به مونیخ برای تکمیل فرایند انتقال به بایرن مونیخ را صادر کرده و در صورتی که اجازه حضور در تست پزشکی هم صادر شود، این هافبک 28 ساله پرتغالی امروز بازیکن بایرن مونیخ می‌شود.


09:50 | فابریتزیو رومانو: انتقال جافت تانگانگا از تاتنهام به آگزبورگ قطعی است. این مدافع در انتقال قرضی یک ساله با بند خرید اختیاری امروز به آگزبورگ آلمان می‌رود.


05:15 | جانلوکا دی مارتزیو: میسون گرینوود، مهاجم مغضوب این روزهای جهان فوتبال ممکن است در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات راهی لاتزیو شود. در صورتی که مائوریتزیو ساری چراغ سبز نشان دهد، این انتقال به سرعت انجام خواهد شد.  


05:00 | فابریتزیو رومانو: آخرین جزییات برای انتقال کالوم هادسون اودوی از چلسی به ناتینگهام فارست حل و فصل شد. این انتقال با رقمی حدود 10 میلیون یورو انجام می‌شود و CHO امروز در تست پزشکی فارست حضور می‌یابد. 


04:32 | جانلوکا دی مارتزیو: انتقال ایروینگ لوزانو، وینگر مکزیکی ناپولی به آیندهوون تمام شده است. لوزانو در ازای رقم 12.5 میلیون یورو به آیندهوون، تیم پیشین خود برمی‌گردد.  


00:32 | جانلوکا دی مارتزیو: پرونده کش‌دار انتقال مهدی طارمی به میلان بسته شد و این مهاجم ایرانی در پورتو ماندنی شد. به دلیل اختلاف نظر میان باشگاه میلان و بازیکن بر سر میزان دستمزد و نارضایتی واسطه‌ها از رقم کمیسیون، مذاکرات به بن بست رسید و باشگاه پورتو تصمیم به حفظ مهاجم 31 ساله‌اش گرفت. روسونری حالا وضعیت ونجلیس پاولیدیس از آلکمار، ویلیان ژوزه از بتیس و پاتسون داکا از لسترسیتی را پیگیری می‌کند.